Zondag.

2 november 2014 - Seaford, Australië

Vanmorgen weer wakker geworden hoewel het nog donker was. 4uur. Klaarwakker.

dan maar naar de regen en wind liggen luisteren. Heerlijk ontspannen. Op een gegeven moment komen toch de vogels erbij. Dan de  gordijnen een stukje open om naar de lichter wordende lucht te kijken en alle jagende wolken. Om half acht eruit en gaan douchen dan naar boven kopje thee. Jackie word ook wakker en ontbijten. Dan belt Bil op dat ze om ong. Half elf komen op de koffie en Jackie gaat snel even melk halen. Als ze terug is komen Bill en Yvonne en drinken we koffie met een soes gevuld met vanillroom. Als ze weg zijn maken we de restjes van de pizza van gisteren warm voor lunch. Heerlijk. Dan gaan we shoppenin Frankston.. Het weer begint wat op te klaren. Het is druk in het winkelcentrum. Mooi geworden na zeven jaar geleden. En hoewel ik het niet helemaal nodig heb koop ik een zwarte broek een spijkerbroek een korte spijkerbroek en in een andere winkel een erg mooie jurk..we drinken wat en halen wijn en eten voor Sheena. En kopen een waterpik. Jackie zegt in de andere winkel kost hij 99dollar(die winkel had ze niet meer). De verkoopster gaat op de computer zoeken en ja ze ziet het en er gaat zo 60 dollar van de prijs af. Dan gaan we weer op huis aan. Het is inmiddels bijna half zes. Nu jullie even bijgekletst. Het is mooi weer geworden en we genieten dan ook van het zonnetje. Heel verschil met vanmorgen. Morgen ga ik met Petra en James naar het zwembad en Jackie onderwijl naar de kapper. Dan zullen we wel koffers gaan pakken want dinsdag om zeven uur op het vliegveld zijn voor een vlucht naar Perth. Jackie heeft twee weken vakantie gerecheld in en om Perth. Groetjes van Jackie en ikke

1. Ank out:
    3 november 2014