Drie Januari

3 januari 2017 - Hapert, Nederland

zo gisteren eerst bij Joke en Hennie koffie gedronken en dan mijn auto inpakken nog even Evert gebeld want mijn verwarming doet weer eens gek. Kan geen kwaad tot ik terug ben.Dan stap ik om een uur mijn auto in. Valmar is ook mee. TomTom instellen en op weg. Hele weg in een keer gereden zonder last van mijn schouder eindelijk. Bij het Vennebos aangekomen zijn er veel mensen die op hetzelfde idee waren gekomen om op dezelfde tijd er te zijn maar ik vind een parkeerplaats en bel Natascha dat ik er ben. Zij zijn er over 10 minuten  dus Valmar even laten plassen en ja daar zijn ze al. We kunnen naar huisje 804 daar aangekomen uitladen en inrichten en auto weer terug. Hierna gaan we gezellig een drankje op de plaza drinken. We besluiten een patatje enz. Mee te nemen en lopen naar het huisje en eten daar lekker. O ja Natascha en ik hadden nog even gewinkeld. Natascha een mooi vest gekocht en ik een blouse en vest. (50% korting)dan gaat Maike naar bed en wij kijken Harry Potter. Om half elf Valmar even uitlaten en ik heb Harry niet meer afgekeken ik was in slaap. Vanmorgen zijn we allemaal wakker geworden Valmar even uit en dan ontbijt. Na het ontbijt Maike , Natascha en ik naar het zwembad voor een telekids nieuwjaarsplons. Word ook op tv. Uitgezonden op telekinds. Na twee uur in het water vinden wij het genoeg. Maike nog lang niet maar ja we gaan toch wel. Broodjes kopen en dan naar huis eten Valmar uitlaten en dan even rusten en hierna weer naar de plaza waar Maike naar een optreden van telekids kijken. Wij een drankje. Hierna nog even spelen en om half zes afgesproken in het restaurant. Heerlijk gegeten. Nu uitbuiken met Harry Potter  en een kopje thee. De haard aan gezellig. De groetjes van ons en tot morgen.

1. C. Robert:
    3 januari 2017
    Geniet er maar lekker van
  2. Andre:
    4 januari 2017
    Lekker genieten, van die uiting.
  3. Natascha:
    4 januari 2017
    Heerlijk even bijkomen van alle stress en even ontspannen het nieuwe jaar beginnen, heerlijk
  4. Gerard en Marianne:
    4 januari 2017
    Klinkt erg gezellg allemaal. Een leuke tijd verder en geniet van het heerlijke zwembad.