Maandag 3nov.

3 november 2014 - Seaford, Australië

Zo vanmorgen weer vroeg wakker dus even lekker ontspannen gelegen en om 7uur eruit. Jackie ging naar de kapper en ik met Petra mee naar het zwembad. James had zwemles en Petra en ik baantjes trekken. Dan nog even het hete bad in. Na het zwemmen naar huis via de winkel broodjes kopen. Broodjes klaargemaakt en drinken en dan met z,n allen naar Cranbourne waar we in de botanische tuin gaan picknicken. Het is mooi weer ong 25graden.dan heerlijk door de tuin gelopen. We zien een echidna een soort egel maar zwart en iets groter als bij ons. Leuk want die zie je niet vaak op de dag in het wild.dan naar huis en Sheena naar haar logeeradres brengen en dan weeer op Petra aan. Hier heerlijk gegeten. Petra kan erg lekker koken lamsvlees met Griekse salade.na het eten op huis aan inpakken want morgen om vijf uur op. Zes uur worden we door Bill opgepikt en weggebracht. Nog even met Thijs geskypt want die is morgen jarig. Van harte. Nog een lange broek korter maken en een wijntje en zo naar bed om uitgerust op te staan. Groetjes vanuit een heerlijk Australue. Jackie en ikke

1. Ank out:
    3 november 2014
    dus een echte aanrader hihihi ziet er echt leuk uit