Weer thuis

6 januari 2017 - Bussum, Nederland

Zo nadat Natascha en ik gisteren een fles rosé hadden leeggedronken en Harry Potter afgekeken zijn we lekker gaan slapen vanmorgen weer wakker geworden om half acht liep de wekker af. Valmar uitlaten auto van de parkeerplaats halen nadat we flink hebben moeten krabben inpakken ontbijten en richting Bussum. TomTom had het koud denk ik stuurt me eerst een doodlopende weg in en later inplaats van naar Eindhoven richting België. Moet je eerst ruim tien kilometer in België zijn voor je kan omdraaien en de andere kant op kan. Maar het is gelukt Valmar en ik zijn weer in Bussum en ik heb de auto uitgepakt warme koffie gemaakt want het is koud in huis. Kachel was uit elf graden is te koud om stil te zitten. Dus zo lekker aand e wandel met Valmar zal het straks vast warmer zijn. Groetjes en tot een volgende keer maar weer. Natascha Dennes en Maike bedankt voor de heerlijke dagen.

1. Jackie:
    6 januari 2017
    Zo te lezen weer een geslaagde paar dagen er tussen uit, lm je batterei weer op tladen, zeggen wij altijd. Maar "there is NO place like HOME".
  2. C. Robert:
    6 januari 2017
    Gaat snel zo'n midweek welkom thuis.
  3. Truus:
    6 januari 2017
    Heb jullie gevolgd een heerlijk weekje geweest voor jullie .Morgen sneeuw en ijzel ga je nog naar de houden les?