Rustige dag

1 november 2014 - Seaford, Australië

Hallo allemaal,

vanmorgen om zes uur wakker, dan nog lekker in mijn warme bed naar de regen liggen luisteren want het stormt en regent. Na ong. Een half uur ben ik weer in slaap gesukkeld en op een gegeven moment komt Sheena(Hond van Jackie).op bed . Het blijkt bijna half elf te zijn. Ochtendjas aan en naar boven voor koffie en ontbijt. Om Twaalf uur maar een keertje gaan aankleden. Was denk ik niet meer gebeurd sinds trouwen zo laat nog in ochtendjas. Dan lunch,was ophangen die inmiddels gedaan was en aankleden. Dat is wel wat makkelijker als je de deur uitgaat. Jackie ging naar een zieke vriendin en zette mij bij Petra af. Die had intussen scones gemaakt. De helft voor Jackie en de rest voor ons. Ze waren verrukkelijk. James was ondertussen druk de speeltjes in elkaar aan het zetten van playmobiel. Een zeerover een duiker en een racer. Hij was daar erg handig in. Bijna alles zelf gedaan. Hij speelt heerlijk. Terwijl wij heerlijk kletsen Tante en nichtje. Kopje thee en later een wijntje. Als Jackie terug is haalt ze erg lekkere pizza waar we heerlijk van smullen. Buiten blijft het stormen en harde regen en hagelbuien en maar een graad of 16 Terwijl het gisteren over de dertig was. Na de pizza gezellig met Natascha en Maike geskypt. James kent ook Nederlandse woorden. Blote billen, snottebel . En dan moet hij erg lachen. Dan gaat James naar bed en maken Petra en ik de fles wijn leeg. Nog een kopje thee en dan is het al 10uur geweest. Dus op huis aan en nu half 11jullie even bijgekletst. Morgen gaan we shoppen waarschijnlijk. En Dinsdag naar Perth. Dan moeten we er vroeg uit want we moeten om 9uur vliegen dus vroeg uit de veren. Dat was het voor dit moment. Tot het volgende verslag. Groetjes Jackie Petra James en ikke.

1. Natascha:
    1 november 2014
    Was leuk om even bij te kletsen, hoop dat je weer goed hebt geslapen xxx
  2. Arendina:
    2 november 2014
    Gezellige rustige dagen dus echt vakantie!!!
  3. Ank out:
    3 november 2014