5 januari

6 januari 2017 - Hapert, Nederland

zo nadat Natascha en ik gisteren de hele film afgekeken hadden lekker bed ingegaan en vanmorgen fris weer opgestaan. Aankleden Valmar uitlaten en met z,n allen ontbijten. Dan gaan Natascha Maike en ik zwemmen. Heerlijk. Als we aankleden gaan geeft Natascha Dennes een seintje die laat Valmar even uit en komt dan naar de plaza. Daar gaan we gezellig lunchen. Na de lunch haalt Natascha Valmar op en wachten wij op de kinderbingo. Als diebegint ga ik met Valmar aan de wandel want het is zodruk op de plaza. Ik wandel heerlijk over het park en door het bos. Als ik thuis ben belt Natascha op dat ze ook eraan komen de bingo is afgelopen. Als ze er zijn drinken we wat en Maike zet haar LEGO in elkaar. Wij lezen wat of op de iPad. Hierna gaan Natascha Maike en ik even boodschappen doen voor het avondeten. Soep met stokbrood en kruidenboter en kleine sateetjes. Lekker en makkelijk( Maar voor we bij de winkel zijn gaat Maike nog even met een soort trekbootje het water op en terwijl wij kijken naar haar staat Valmar aan de rand van het water en stapt het ijs op twee stappen en dan zakt hij door het ijs met z,n achterpoten. Snel wat droog gemaakt met zakdoekjes en hem in mijn sjaal gewikkeld.). Dan nog even tv kijken voor Maike. Als ze naar bed is kijken we weer de volgende Harry Potter onder het genot van een nootje en een lekker rosetje.Nu naar bed want morgen bedtijden op om op te ruimen auto inladen en weer op huis aan te gaan. Maike heeft me nog verrast met een mooi kadootje. Dank je wel Maike Natascha en Dennes voor deze gezellige midweek Vennebos

1. Jackie:
    6 januari 2017
    Gezellig zo te lezen, en ontspannend vakantie hebben. Fijn hoor.
  2. Natascha:
    6 januari 2017
    Wij vonden het ook weer gezellig met jullie, voor herhaling vatbaar
  3. Carla:
    6 januari 2017
    gezellige week om met plezier op terug te kijken.
    Ik ga vandaag Rob weer naar Schiphol brengen.