4januari

4 januari 2017 - Hapert, Nederland

Zo nadat we wakker waren geworden en ontbeten gingen Dennes Natascha en Maike zwemmen. Ik blijf thuis en heb op mijn gemak de krant gelezen. Om 12uur ga ik lekker met Valmar in het bos wandelen om heel vies terug te komen dus ik stop hem even in bad. Dan is de fsm. Schuitema er weer en gaan we heerlijk lunchen. Na de lunch Valmar in de vench en wij naar de auto richting Belgie. In wijnichen zijn we gestopt bij een heel groot gezellig choppingcentrum waar Dennes een legowinkel wist. Dus daarheen en verschillende mooie dingen gekocht. Hierna gaan we bij een heel gezellige zaak wat drinken. Dan de dames shoppen in de modezaken waar Maike ondertussen voor haar zelf leuke kleren uitzoekt. Ik koop alvast een mooi cadeau voor Arendina haar verjaardag. Dan is het etentijd en dat doen we dan ook maar daar want voor we thuis zijn word het ook te laat. Hierna richting Nederland waar we om 8 uur worden verwelkomt door Valmar die wel erg honger heeft. Als hij heeft gegeten laat ik hem uit terwijl Natascha thee zet en de soesjes klaarzet. Maike gaat richting bed na de thee en wij haardje aan en Harry potter op tv. Wij komen de avond wel weer door.

1. Gerda Veltman:
    4 januari 2017
    Wat gezellig zo. Fijn voor jullie dat dit kan. Veel plezier nog.
  2. C. Robert:
    4 januari 2017
    Ik lees het alweer lekker genieten, fijn voor jullie.
  3. Arendina:
    5 januari 2017
    Klinkt leuk en gezellig allemaal wel nieuwsgierig geworden ;)