Winkelen

21 november 2014 - Seaford, Australië

Vanmorgen moesten Jackie en Yvonne naar de dokter en zij hebben mij bij het winkelcentrum afgezet. Daar kan je wel een tijdje zoet zijn.ik heb een jurk gekocht en oorbellen en een kopje koffie gedronken. Dan nog boodschappen voor Yvonne en Jackie en voor Jose heb ik teetree en eucalyptusolie gekocht. Dan brengen we Yvonne thuis en gaan naar het ziekenhuis want James is erg ziek en verdraagd zijn medicijnen niet.Wat is zo,n ventje dan een klein hoopje. Gelukkig nadat hij andere medicijnen heeft gehad knapte hij op en mocht om zes uur naar huis. Wij gingen bij Bill en Yvonne eten. Heerlijk zalm in filodeeg en aard. En salade. Gesmuld en natuurlijk te veel gegeten. Bill's broer Herman was er met zijn vrouw en na het eten speelde ze Majong. Ik begrijp nu een beetje hoe het gespeeld word. Het was erg gezellig. Morgen weer bijtijds op want we willen naar Melbourne naar de Victoriamarkt. Dit was het voor dit moment. Het is al weer over elven hier dus we gaan snel naar bed slapen. Groetjes Jackie en ikke.

1. Henk:
    21 november 2014
    Hoi Gonda, Wat zoal lees vermaak je uitstekend.IK ben even buiten geweest. Het is lekker koud aan het worden. Nog een goede week en het december. De winter staat voor de deur.
    Brrrr!!! niets aan,maar het wordt ook weer voorjaar zullen we maar denken. Dag Henk Calis.