Melbourne

22 november 2014 - Seaford, Australië

Vanmorgen om half negen waren we bij Bill en Yvonne en gingen we richting Melbourne. Nadat we de auto bij het casino hadden geparkeerd liepen we langs de yarra river richting stad. Dan namen we de gratis tram en rijden naar de victoriamarkt. Onderweg vertelt Bill en het bandje in de tram allerlei interessante dingen over Melbourne. Bij de markt gaan we shoppen. Ik koop nog wat souveniertjes die Bill voor me in zijn rugtas draagt. Dan gaan we wat drinken en eten en dan gaan we via de versafdeling van vlees en delicatessen naar verschillende mall(winkelgalerij) en lopen zo een groot gedeelte van de stad door. Om vier uur gaan we weer op huis aan. Moe maar voldaan hebben we weer lekker gegeten en dan snel nog even op het strand zonsondergang kijken. Dan een rustig avondje met foto,s op de computer zetten en tv. Kijken. Nu snel naar bed want morgenvroeg weer ontbijten met een groepje vrouwen van vroeger Jackie,s werk. Groetjes voor vandaag weer uit een zonnig Melbourne. Jackie en ikke

1. Lhvan zanten:
    24 november 2014
    wij vinden het heerlijk dat je aan het genieten bent. Lieve groet voor iedereen daar en natuurlijk een dikke knuffel van ons
  2. Gerda Veltman:
    25 november 2014
    Fijn en leuk allemaal. Ik vind het zo knap en leuk dat je iedere keer maar weer schrijft, daar geniet ik van.
    Nog veel plezier Gonda.
    Xxx