Dandenongs

20 november 2014 - Seaford, Australië

Zo vanmorgen belde Bill op of ik met hun mee  naar de Dandenongs wilde. Nou dat was niet tegen dovemansoren gezegd want de Dandenongs zijn prachtig. Bergen en bossen met leuke oude dorpjes en veel enige winkeltjes. Dus Jackie dropte mij bij Bill en Yvonne en zij door naar het ziekenhuis. Maar het was pas zeven uur dus eerst een kopje koffie. Dan belt Jackie op of ze ook mee kan want James word niet geholpen. Hij heeft koorts en ontstoken keel. Dus die gingen naar huis met een nieuwe antibioticakuur. Wij wachte op Jackie en dan vertrekken we. Ik moet wel goed luisteren als ze met z,n drieën engels praten. Het gaat wel goed alleen soms enkele woorden..het is prachtig en mooi weer. Eerst een winkeltje in Sassefras waar Yvonne en Jackie heen wilde. Er was zoveel te zien daar kan je wel een dag zoet brengen. Beelden boedah,s boeken heel veel stenen en alles met een betekenis. Als we binnen komen halen we bij het orakel een briefje. Op de mijne staat dat het goede aan mijn kant staat en ik het moet accepteren. Nu dat doe ik dan ook met volle teugen. Genieten hier. Dan gaan we naar een volgende plaats waar we lunchen met een pie. Jackie neemt Hollandse kroketten. Dan gaan we naar een picknickplaats waas kaketoe,s vliegen en een koekebarra en lorrekieten. We lopen nog wat rond daar. Het is er prachtig. Dan gaan we terug. Nadat we bij Yvonne en Bill zijn weggegaan gaan we nog even bij Petra en James kijken en dan op huis aan. Nu gaan we zo eten klaar maken en een rustige avond. Groetjes van Jackie en ikke

1. Natascha:
    20 november 2014
    Dat klinkt allemaal heel gezellig en leuk. Kunnen je koffers nog dicht als je weer naar Nederland komt of moet er extra bagage aangevraagd gaan worden voor je? Sterkte voor James, Maike is ook heel verkouden, loopneus en hoesten, aar geukkig (nog) geen koorts. Veel plezier weer vandaag xxx
  2. Henk:
    20 november 2014
    als je nu ziek wordt,dan had je gisteren al beter willen zijn.
  3. Gerda Veltman:
    20 november 2014
    Een geweldige tijd heb jij daar. Heerlijk! Nog veel plezier gewenst.
  4. Jolanda Ranzijn:
    24 november 2014
    Hoi Gonda,
    Leuk om je avonturen zo te lezen. Daar maak ik uit op dat je het er geweldig hebt. Bart zou zeker trots op je zijn! Zo stoer zoals je deze reis onderneemt. Chappeau.....enne geweldig he die australische benamingen voor plaatsnamen e.d. Je moet ze inderdaad wel opschrijven, want anders weet je die later echt niet meer. Nog een fijne tijd toegewenst!
    Groetjes van de buren,
    Erwin-miguel en jolanda.
    P.s. Miguel wilde wel een paar keer bij je buurten, maar helaas...... Dus je word zeker gemist!