Verjaardag

4 september 2015 - Empuriabrava, Spanje

Zo nadat we op woensdagavond samen hebben zitten rummykuppen ik heb gewonnen werd ik donderdag met een verjaardagskus gewekt.bij het ontbijt heb ik een mooi beeld van Hans gehad. Een baby in twee handen. Prachtig. Ik heb zoiets altijd al erg vertederend gevonden. Van Anneke krijg ik een prachtige kaart zelf gemaakt en tegen koffietijd komt ze met Agaat nog met drie leuke lichtjes voor kaarsjes. Dan gaan Hans en ik naar capmany om naar een bodega met museum maar de bodega was gesloten. Dan terug en op de terugweg nog even wat boodschappen gedaan. Lekker brood voor de lunch gekocht. In de avond willen we met Peter en Anneke uit eten maar helaas Hans is niet zo lekker dus dat doen we een ander keertje. Hans gaat vroeg naar bed. Hij is nu weer opgeknapt nadat hij bijna een klokje rond heeft geslapen. Nu gaan we proberen nu naar de bodega te gaan. Gisteren had het flink geonweerd en regen in de middag was het mooi weer. Ook nu is het nog niet zo warm dus lekker om iets te ondernemen. Groetjes en tot het volgende verslag.Hans en ikke

1. Henk:
    4 september 2015
    Het regent hier ook 15 graden. Verkopen in die Bodega ook lekkere wijn? Wanner ben je weer terug? Heb je een fijne verjaardag gehad? IK denk het wel.Dad!!! Henk