2 september

2 september 2015 - Empuriabrava, Spanje

Hallo iedereen.

Alweer een fijne dag loopt ten einde. Nadat we vanmorgen eerst de spullen van gisteren hebben opgeruimd en schoongemaakt zijn we met de auto (Hans reed hoor. ik durf dat niet)de bergen ingegaan. O wat is dat mooi. Maar voor mij ook vreselijk hoog met al die bochten en nog maar hoger. Maar eerst waren we richting St. Pedro Rosés. Maar het stadje kon je niet verder omhoog dus weer terug en andere route genomen schitterend. Bij een prachtig uitkijkpunt zijn we gestopt. Wat mooi is het hier Foto,s genomen en dan verder naar Port de la Selva. Een leuk plaatsje waar we bij de haven wat hebben gedronken. Dan langs de kade gelopen. Mooie vissen zwemmen hier en mooie kwallen. Dan weer op huis aan waar we om drie uur weer terug zijn. Lunchen en dan zwemmen. Dan even de was doen en hierna vragen Peter en Anneke of we wat willen drinken. Na drie wijntjes gaan we naar huis waar we een stokbroodje met haring eten. Dan lopen we nog even over de dijk en nu jullie even bijpraten. Ondertussen maakt Hans en bakkie thee. Groetjes en tot het volgend verslag. Hans en ikke

1. Van den Brink:
    3 september:
    Sjaak en ik wensen je een fijne verjaardag!!! Gefeliciteerd!!!
  2. Henk:
    3 september 2015
    ik Kan niets aankliokken of ie stomme reclame komt er tussendoor. Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid. Maaak er maar eenmooi feestje van dag! !
  3. Gerda Veltman:
    3 september 2015
    Het kan niet op, ook van mij van HARTE!