5september

5 september 2015 - Empuriabrava, Spanje

Gisteren was een erg regenachtige dag. Dus nadat we geluncht hadden gewoon binnen in de voortent doorgebracht met wat kletsen slapen en lezen. Dan eten we het restant van de paella op met stokbrood en kruidenboter. In de avond toch maar in de caravan met op een gegeven moment zelfs de deur dicht gedaan. We hebben yahtzee gespeeld en rummycup en Hans was dit keer de winnaar. Om half twaalf toch maar bed opgezocht was niet zo moeilijk te vinden. Na een goede nachtrust vanmorgen weer gezond opgestaan en nu lekker buiten weer ontbijt. Het is droog op dit moment maar wel erg bewolkt. Temp. Ong 19 graden. We willen naar Besalau gaan  groetjes en tot het volgende verhaaltje. Hans en ikke

1. Van den Brink:
    5 september 2015
    Leuk he dat automatische invullen, er staat nu kruidendokter ipv kruidenboter :-)
    Hier gisteren en vannacht ook veel regen, nu is het droog maar nog wel wat bewolkt.
    Fijne dag, leuk dat jullie zo de toerist uithangen en veel gaan bekijken.
  2. Henk:
    5 september 2015
    Het verbaastmij iedere keer hoe het voor elkaar krijgt om van niets een heel verhaal te maken.Het is hier koud en regenachtig on gezellig weer. ELke da het zelfde vertellen is ook saai.,maar het is niet anders. Dag tot de voolgende keer. Henk.