Weer thuis.

3 december 2014 - Bussum, Nederland

Zo er is alweer een eind gekomen aan mijn fantastische vakantie in Australie. De piloten wisten mij en de andere passagiers veilig op de grond te zetten. Het laatste stuk van ruim 12uur had ik een riante plaats. Er waren op mijn bank geen andere passagiers dus vijf plaatsen voor mij. Er kwam wel een jonge man die de laatste twee plaatsen bezette.dus had ik drie stoelen ter beschikking en ik heb dan ook het eerste stuk volledig gemist en voor de rest veel gedommeld.Arendina Lars en Gerard de V. Verwelkomde mij bij Schiphol. En het was inderdaad erg koud buiten maar gelukkig hebben we een verwarming in huis dus die lekker aan. Dan bedank. Ik iedereen die met ons meegeleefd heeft en alle reactie,s. En vooral Jackie, Petra, Yvonne Bill. En in Perth Lisa en familie en Rene. Bedankt dat jullie me overal zo fijn ontvangen hebben. Ik heb er enorm van genoten. Groetjes Gonda

1. Gerardv:
    3 december 2014
    fijn dat je weer veilig thuis bent.
    Gerard de v
  2. Van den Brink:
    3 december 2014
    Wij vinden het heel fijn dat je zo'n mooie tijd hebt gehad tijdens je vakantie!
    Groetjes, Sjaak en Chantal
  3. Lhvan zanten:
    3 december 2014
    Dit is voor jou weer een mooie herinnering en ervaring die je rijker bent. Welkom thuis hoor Gonda!!!Lieve groet van Louis en carola
  4. John dekker:
    3 december 2014
    We moeten binnenkort maar eens een afspraakje maken om lekker te zwijmelen over Australië. Goed voor mijn heimwee....
  5. Carla:
    4 december 2014
    Welkom thuis Gon, altijd weer een hele onderneming dat reizen. Nu genieten van de winter hier en de feestdagen.
    Groetjes, Carla.
  6. Natascha:
    4 december 2014
    We kijken uit naar alle foto's :-D