Bijna vakantie

2 mei 2015 - Bussum, Nederland

Zo hier zijn we weer er is intussen een nieuwe gebeurtenis in mijn leven gekomen. Hij heet Hans en is een erg lieve vriend. We zijn erg gelukkig samen. Donderdag ga ik met de kinderen en kleinkinderen naar Rhodos om Bart daar uit te strooien. Dat was een grote wens van hem dus dat gaan we doen. Maar we gaan ook plezier maken en degene die dat wil zien een indruk geven van de mooie kanten van Rhodos. We hebben maar een weekje maar dan hebben we toch een indruk hoe mooi het daar is. Als het lukt zal ik er weer elke dag een verslag van maken. Voor nu groetjes van Gonda

1. Arendina:
    2 mei 2015
    Ook wij hebben er zin in en willen papa's laatste reis graag meemaken! Samen genieten
  2. Natascha:
    2 mei 2015
    Daar sluit ik me volledig bij aan, ondanks de emotionele lading hebben we er ook echt zin in. Zoals papa ook graag zou willen
  3. Jackie:
    2 mei 2015
    Nu gaat Bart dan echt zijn laatste reis maken, en voor jullie die tijd ook weer verdrietig, maar toch fijn dat hij nu te rusten komt, waar hij het liefste was. Geniet van het bij elkaar zijn en zijn wens kan vervullen.
  4. Henk:
    3 mei 2015
    Het heeft wat moeite gekost,maar ik heb je reisblog toch gevonden.
  5. Henk:
    3 mei 2015
    Dat z'n stomme punt je gelijk op het verkeerde zet, maar we zijn er.Dag !!!
  6. Henk:
    3 mei 2015
    IK heb de reisbog bij de favorieten ge zet.
  7. Henk:
    3 mei 2015
    IK heb het adres bij de favorietn gezt.Als nu nog mis gaat, dan weet ik het niet.
  8. Frank De Gooijer:
    4 mei 2015
    Ja ga zeker genieten met ze allen en de laatste reis van Bart, ly xxx
  9. Walter Colijn Travel Counsellor HUIZEN:
    6 mei 2015
    Beste Gonda, Natascha, Dennes en overige familieleden,

Deze reis is een bijzondere, dat begreep ik direct. Ik ben blij dat ik de verzorging ervan mag uitvoeren. Weet nogmaals dat je me vanaf morgen tot aan je thuiskomst kunt bereiken, wanneer er iets nodig is. Daar ben ik voor.

Ik blijf jullie volgen en wens jullie mooie momenten,steun aan elkaar bij het uitstrooien van je echtgenoot, jullie vader, schoonvader en opa Bart en uiteraard veel plezier op een zonnig Rhodos.

Met warme reisgroet, Walter