De laatste dag.

1 december 2014 - Seaford, Australië

Vandaag moest Petra werken dus zouden we met James gaan zwemmen. Helaas is James weer een beetje ziek dus die blijft nog voorlopig slapen terwijl Jackie en. Ik bij hem thuis oppassen. Als hij wakker is gaan we naar Jackie's huis waar broer Andy belt dat hij op het station staat. Jackie haalt hem op. Hij is heel erg mager maar blij mij te zien. Dan gaan we lunchen en daarna met James de eendjes voeren. Andy blijft thuis.mna een wandeling lans de kreek komen we weer terug. James is moe en gaat in mammo,s bed liggen tv kijken. Wij praten nog met Andy en hij kijkt foto,s van mij op mijn tablet.ndan rookt hij buiten een sigaret. Dan zegt hij dat hij toch naar huis wilt. Jackie brengt hem om vier uur naar het station. Als ze terug is gaan we ons aankleden om naar een restaurant te gaan want ik heb haar Petra Bill en Yvonne uitgenodigd om met mij uit eten te gaan. Ze hebben een restaurant aan de zee uitgekozen en we hebben lekker en heel gezellig gegeten. Dan weer huiswaartsvwaar we afscheid van elkaar nemen. Valt niet mee na deze fijne weken. Nu lekker op de bank uitbuiken en Jackie probeert of het haar alleen lukt om foto,s op facebook te plaatsen . En volgens mij lukt het haar wel. Groetjes tot zover van Jackie en ikke. Het is een geweldige vakantie geworden en natuurlijk is Bart wel gemist maar volgens ons was hij er vast bij.

1. Arendina:
    1 december 2014
    Tja time flies when you're having fun.

Hoop je toch snel weer in mijn armen te kunnen sluiten en je was zeker niet alleen op vakantie!!
  2. Thijs:
    1 december 2014
    nou gonda een goede reis naar huis ik zou daar blijven het is koud hier. we hebben genoten van je verhalen.
    groeten thijs
  3. José Siderius Out: