Swan river

7 november 2014 - East Fremantle, Australië

Vanmorgen nadat we wakker waren en ontbijt hadden gehad zijn we met de bus naar Perth gegaan.daar eerst gekeken naar een vestje of jasje voor Jackie. Het is 22 graden dus wat frisser voor haar. We slagen niet en moeten zorgen om half 12 bij de haven te zijn. Dat zijn we ook en daar kopen we een ticket voor de boot over de swan river. Het is erg mooi maar gisteren zagen we veel vogels zwanen en pelikanen maar vandaag maar weinig. Maar toch was het de moeite waard. Nadat we in Fremantle bij de haven waren en van boord waren gegaan zagen we een grote markt met allemaal winkeltjes dus wij erin. het was te verlijdelijk en natuurlijk hebben we veel te veel gekocht.Maar ook voor Jackie een mooi vest. Nu word het de volgende dagen over de dertig. Dan gaan we nog wat halen voor,morgen  mee te nemen want morgen gaan we weer varen. Nu de walvis spotten. Dan met de bus op huis aan. We kleden ons om en Jackie gaat in het zwembad en ik in de warme Spa. Heerlijk.nog even uitdruppelen en dan naar boven naar ons appartement. Eten en naar beneden nog wat in de lobby gezeten uitzoeken met de foto,s maar Gerard ik weet nog niet hoe ik de foto,s goed moet krijgen. Dan weer naar boven voor de koffie en lekker ontspannen tv. Kijken. Nu een wijntje pakken en dan snel naar bed want morgen vroeg eruit. Groetjes van ons tweetjes.

1. Gerardv:
    7 november 2014
    Fijn om zo op de hoogte te zijn van de belevenissen.
    Hopelijk verstoppen. De walvissen zich morgen niet.
    Veel plezier maar zit wel goed
    Liefs van ons
  2. Van den Brink:
    7 november 2014
    Heerlijk! Lekker genieten!
    Hier is het echt herfst dus geniet nog ff extra van de warmte daar!
    Veel plezier!