Fremantle

6 november 2014 - Fremantle, Australië

Hallo iedereen

vanmorgen om 9 uur de trein genomen naar Bull Creek en daar opgepikt door Rene Out onze neef. hij nam ons mee naar zijn huis en daar heerlijk koffie drinken. Met een lekkere koek erbij.Heerlijk kletsen. Erg gezellig. Dan stappen we in zijn auto en rijden we naar Cottesloe Beach. Hier lunchen we. Het was een erg mooie beach en een sfeervol restaurant.Dan stappen we in de auto en rijd hij naar Perth en zo langs mooie wijken en mooie huizen. Dan brengt hij ons naar Fremantle en zet ons bij ons hotel af waar we voor de volgende 4 dagen verblijven Dan spreken we af dat we zondag met z,n 3en naar Rottnest eiland gaan..Morgen gaan we naar Perth en met de boot terug over de Swann River. Het is een brede river. Ik heb er al veel zwarte zwanen en pelikanen op gezien. Morgenmiddag gaan we in Fremantle het een en ander bekijken. Zaterdag gaan we Met Lisa en Jan en Greet en kinderen denk ik dineren. Erg Leuk ter ere van Jan zijn verjaardag.Dus plannen genoeg. We genieten volop. Het is mooi weer   hier alleen nu in de avond waait er een frisse harde wind. Ik heb er wat foto,s opgezet maar weet niet welke omdat ik geen afbeelding zie van de foto,s. antitechneut die ik ben weet niet hoe ik dat moet veranderen maar dat komt vast nog wel een keer. Dit was het voor dit moment. Groetjes van Jackie en ikke.

1. Arendina:
    7 november 2014
    Ik merk dat jullie volop genieten! Blijf dat doen leven is te kort!!
  2. Ank out:
    7 november 2014
    heel erg leuk allemaal geniet ze nog en zie ook geen foto's
  3. Natascha:
    7 november 2014
    Leuk, tante Joke op een hotelbed, hoop dat we de volgende keer wat zwanen te zien krijgen :-) Fijn dat jullie je vermaken, geniet er lekker van Xxx
  4. Truus:
    8 november 2014
    Het heeft even geduurd maar eindelijk gevonden!leef helemaal mee geweldig nog veel plezier gr. Liefs Tr en P.