Spanje

27 augustus 2015 - Empuriabrava, Spanje

Zo hier een verslag vanuit een zonnig en heerlijk Spanje.We hebben hier heel slecht internet dus ik weet niet wanneer ik een verslag kan maken. Maar we zijn goed aangekomen in Spanje nadat we twee nachten in Mirmande zijn geweest. Wat is het toch mooi overal en onderweg is zoveel te zien..nadat we op camping Laguna waren zijn we eerst de caravan op wezen zetten en de voortent. Dan bij vrienden van Hans (Peter en Anneke) wat gedronken. Dan even de caravan inrichting en met z,n vieren heerlijk gegeten. Dan heerlijk slapen. Gisteren de luifel erbij opgezet en Heerlijk gezwommen in zee. Dan gaan we Empuria in. Een vrij grote stad met veel water en wat ik uit de auto kon zien grote luxe boten. Dan terug. We eten een uitsmijter met een kop soep. En dan probeer ik te internetten. Een ramp maar nu hopen dat dit doorgestuurd word. Groetjes vanuit een heerlijk Spanje. 28graden. Hans en Ikke

1. Van den Brink:
    27 augustus 2015
    Dit bericht staat er in ieder geval op. Fijn dat jullie aangekomen zijn!
    Heb je mijn sms ontvangen? Jullie sms'en zag ik ook pas veel later omdat wij hier in het dorp heel slecht mobiel bereik hebben.
    Heb je je omslagdoek mee? Lekker voor 's avonds?
    Fijne vakantie!!
  2. Henk:
    27 augustus 2015
    je bericht is goed aangekomen.Dus het doorsturen is gelukt.
    Het is hier regenachtig en koud. volgende week ben je jarig ik zal je dan optijd een mail sturen. trage intenet heb ik ook soms last van. IK ben blij dat je volop van je vakantie geniet.dag de groetjes tot morgen zaterdag.
  3. Natascha:
    28 augustus 2015
    Fijn dat alles staat en het mooi weer is, geniet er lekker van!
    Dikke knuffel van ons XXX