28augustus

28 augustus 2015 - Empuriabrava, Spanje

Hier zijn we weer. Gisteren een gezellige dag gehad. Naar rosés geweest. Een stadje tegen de bergen. Hier hebben we heerlijk bij de haven gelopen. En met de auto doorgereden want naar boven lopen is geen optie meer voor deze twee oudjes. Dan nog wat boodschappen gedaan. Hans wilde gamba,s eten. Dus een doos gamba,s meegenomen.dan zwemmen en na het zwemmen zit ik even onder de luifel maar er steekt zo,n wind op(wat elke middag gebeurt) dat de hele luifel omwaait. Dus die hebben we nu maar weggelaten.Dan gezellig met Peter en Anneke wat gedronken en dan heeft Hans gamba,s in de paellapan gebakken verrukkelijk. Stokbrood met aioli erbij en sla. Heerlijk met zijn vieren gesmuld. Om half 11 gingen Peter en Anneke weer op huis aan en wij doken ons bed in. Vanmorgen weer fris wakker geworden. Hans een duik in zee en ik thee gezet en broodje gemaakt. Dan zijn we naar de historische stad Empuria geweest. Zo mooi. Een openbare wasplaats en een schitterende kerk. Daan weer even boodschappen gedaan en thuis koffie en lunch. Dan gaan we samen weer even de zee in. Nu tijd voor een glaasje limonade en snel jullie bijkletsen want op dit moment weer even internet. Groetjes vanuit een heerlijk Spanje

1. Van den Brink:
    28 augustus 2015
    Leuke foto's!
    Wat eten jullie lekker!
    Fijn dat het zo gezellig is!
  2. Gerda Veltman:
    28 augustus 2015
    Heerlijk Gonda, jullie genieten van je vakantie en dat is jullie van HARTE gegund. Doe rustig aan. Veel plezier en straks een behouden terugreis.
    Groeten van Gerda
  3. Henk:
    30 augustus 2015
    ik ontvang jouw bericht wel nettjes..Alleen de spelling gaaat beetje een beetje traag. Dagag Henk