Mirmande.

24 augustus 2015 - Mirmande, Frankrijk

Hallo iedereen,

nadat we gisteren heerlijk in het restaurant hebben gegeten zijn we om 10 uur ong. Naar bed gegaan. Helaas niet zo goed geslapen want het was een onrustige nacht met heel veel harde regen onweer en erg slecht weer. Normaal vind ik een regenbui op de caravan erg rustgevend en kan ik heerlijk in slaap komen maar deze plensbuien waren teveel van het goeie. Ook vanmorgen nog heel veel buien. Maar hoera om 11 uur kwam de zon door en zijn we gaan tanken en winkelen. Dan caravan opruimen kopje koffie en een rustige middag met nog een wandeling rond de camping. Het riviertje dat hier stroomt gaat nu wel erg tekeer na al die regen. Om 5uur de buurtjes uitgenodigd voor een drankje en nu gezellig in het restaurant heerlijk gegeten. Zo weer naar de caravan want morgen de laatste etappe naar Empurio Brava in Spanje. Het was nadat de regen gestopt was een heerlijke dag. Groetjes Hans en Ikke.

1. Henk:
    24 augustus 2015
    .Hier gaat ook regenen. in het westen en noorden hebben ze last van een windhoos. De P C doet een beetje raar. Dag!!!! Henk tot morgen.
  2. Natascha:
    24 augustus 2015
    Hoop dat je beter slaapt vannacht, goeie reis morgen met het laatste stuk naar Spanje. XXX van ons
  3. Jackie:
    25 augustus 2015
    Laatste etape en dan wat?? Door reizen, of ECHT op vakantie zijn, met veel rust en tourist spelen. Enjoy!!!!