31 oktober

31 oktober 2014 - Seaford, Australië

Zo vanmorgen om 5uur wakker gebeld door broer Henk. O verkeerd gedaan. Nu niet meer slapen. Gordijn opengedaan en liggen luisteren naar de vogels en het opkomen van de zon. Om 7uur maar onder de douche gegaan. Dan aangekleed en naar boven. Jackie is inmiddels ook wakker en gedoucht dus even van het uitzicht over de zee genieten en ontbijten. Dan gaan we naar Bill en Yvonne koffie drinken. Na de koffie gaan we met ze hun moeder halen (is Jans een nicht van me) om te gaan lunchen. We gingen naar Fountane gate  vlak bij Dandenong .waar ik werd getrakteerd op eerst een country zangeres die liedjes van o.a Dolly parton zong. Heel leuk. Niet alle liedjes kende ik maar ze zong duidelijk zodat ik het goed kon volgen. Ook spreken ze Engels dus ik ook met mijn engels en het gaat goed ze verstaan me hier. Dan kregen we een buffet. Alleen hadden de eerste vier tafels zoveel varkensvlees opgeschept dat er iemand bij kwam staan en we ieder maar een plakje kregen want er moesten na ons nog ong. 20 tafels en ze hadden niet meer als 1schaal. Ook hadden ze vis lasanga gehaktballetjes en een vieze schotel van een soort gehakt met kaas en aard. puree en doppertjesDan nog een toetje van een sticky dace  pudding met vanillesaus. Chocolademousse met slagroom en verse fruitsalade. Dus keuze genoeg dan nog koffie toe. Dan weer terug Bill Ivonne en Jans afgezet en naarJames( kleinzoon)  kindergarden.maar we waren te vroeg. Dan naar Petra Jackie's dochter . Eerst een paar boodschappen doen voor vanavond Halloween. Petra als heks(toverfee) en James geraamte. Dan James gehaald en zij hebben zich omgekleed. James is een heerlijk ventje van vijf en lekker onbevangen. Zegt hij tegen Jackie heel zacht  " ik hoor wel dat ze anders praat" dan naar huis. Het is inmiddels 33graden. Even boodschappen binnen zetten en de airco aan en even op de bank. Word ik anderhalf uur later wakker. Dus nu maar na het eten langs de zee wandelen. Jackie kookt ondertussen. Wortellen en speklapje. Morgen horen jullie weer meer. Jackie en ikke

1. Arendina:
    31 oktober 2014
    Ma, je moet wel op 1 stoel passen voor je vliegreis terug!! HAHAHAHA! anders moet je bijbetalen!!
  2. Carla:
    31 oktober 2014
    Wow dat is al een drukke eerste dag Gonda.
  3. Jackie:
    31 oktober 2014
    Ik woon aan de baai, en die komt uit op de ocean, want de ocean is wel wat wilder zo nu en dan. Een mooie dag gehad, en erg genoten, And more to come!!!!
  4. Natascha:
    31 oktober 2014
    Lekkere eerste dag zo te horen, ach ja, een goed begin.....
    Hier is het ook heerlijk zonnig en 17 graden. Schijnt morgen (1november) 20 graden te worden. Lang leve de herfst hahaha. Veel plezier weer vandaag xxxx
  5. Ank out:
    3 november 2014
    fijn ,ziet er gezellig uit .nou dan kom ik volgend jaar persoonlijk kijken of je echt zo mooi woont jackie hihihihii
    veel plezier samen en happy hallowee