5 November.

5 november 2014 - Perth, Australië

Zo inmiddels zijn we in Perth gearriveerd waar Liza en Greet (nicht met vriendin) ons stonden op te wachten. We werden meegenomen naar haar huis in Perth en maakte kennis met haar man Jan. Daar hebben we heerlijk koffie gedronken en gekletst. Om half drie bracht ze ons naar de trein. Daar kochten we een kaartje moet hier ook en stapte uit bij Perth underground en na even zoeken ons hotel gevonden. Ingeschreven en de koffertjes naar de kamer gebracht. Dan gaan we Perth onveilig maken. Aan de wandel. We lopen naar Kings Park via een enorm hellende weg. Het was de kortste. Onderweg moesten we wel even uitrusten want in een keer kunnen wij outjes dat niet. Maar het was het waard. Wat een uitzicht op Perth en de Swann river. Ook het park was mooi en dan rustig aan weer terug lopen en onderweg wat gegeten maar dat viel erg tegen of we waren gewoon te moe. Om negen uur waren we terug in het hotel en vanmorgen om negen uur werden we wakker. Weet niet wat er in die tussentijd is gebeurd. Vanmorgen broodje en koffie op bed en dan lopen. Shoppen en lopen naar de mint (de munt) waar ze vertelde over de goudvonsten en de goudvelden. Ook het smelten van het goud lieten ze zien.  Daarna naar een kerk geweest. Was een oude kerk waar een nieuw stuk was bijgebouwd in moderne stijl maar in dezelfde vorm. Wij vonden het heel mooi gedaan. Ook nog even een kaarsje voor Bart opgestoken want ik weet dat hij het hier ook geweldig had gevonden. Dan lopen we verder terug naar huis en nemen onderweg nog een ijsje, nu even uitrusten. De foto,s krijg ik nog niet van mijn toestel op het tablet.maar zal proberen het via mijn laptop te doen. Nog even geduld voor de foto,s. Oude mensen kunnen nog niet te veel met de computers. Groetjes Jackie en ikke

1. Rene Out:
    5 november 2014
    Morgen doen we veel meer!
  2. Henk:
    5 november 2014
    Het gaat redelijk.Ik krijg looples met de rollator.De logopediste moet nog langs komen afwachten maar.Dag Henk.