30 November

30 november 2014 - Seaford, Australië

Zo vanmorgen rustig opgestaan en heerlijk buiten op het balkon gegeten. Daarna gingen we met sheena het strand op. helemaal niemand op het strand en het was toch al ong. 23 graden.  Het zou er meer dan 30 worden.Zeker voor nedrlandse begrippen geen mens op het strand. Dan ga ik vast mijn koffer pakken en alles kan erin en ik zit nog niet op het gewicht van 30 kilo.Dus dat is goed gedaan. Dan eten we nu binnen want het word al aardig warm buiten. Dan gaan we naar de winkel een tas ruilen en een koffer die kapot zijn, Nadat we daar geld voor hebben teruggekregen nog enkele kleine dingen kopen en weer op huis aan waar inmiddels Petra is gearriveerd. Die kookt vandaag heerlijk voor ons. Lamskarbonade en aardappelsalade en gewone salade heerlijk. We genieten met z,n viertjes heerlijk van de maaltijd. Dan gaan we naar het strand. spelen voor James en Jackie en ik zwemmen even en dan genieten we weer van een prachtige zonsondergang. Dan gaan Petra en James weer naar huis en wij wandelen nog even met sheena en dan weer naar binnen. inmiddels is het zover afgekoeld dat binnen de airco uit kan en de deur open voor een lekkere bries. nog even een drankje en dan is het zo weer bedtijd en zit mijn laatste zondag hier er weer op,Groetjes vanuit een zonnig Seaford.Jackie en ikke.O ja ik heb er weer een paar foto,s bij gezet om jullie te warmen in de kou.

1. Natascha:
    1 december 2014
    Helaas zit je trip er bijna op, we wensen je een heel goede terugreis en dat we je woensdag weer in onze armen kunnen sluiten is ook fijn. Liefs van Dennes, Maike en ik