Dinsdag

9 augustus 2016 - Hapert, Nederland

Zo vanmorgen waren we lui dus laat uit bed en met Arendina even broodjes gehaald.

en lekker ontbijten dan een beetje een wasje doen en ophangen. Dan gaan we naar Hapert een kopje koffie drinken met gebak. En daarna nog even een paar boodschapjes doen. Dan weer op huis aan. Daar lunchen en ieder even wat voor zichzelf doen. Als ik wakker ben zijn de andere naar de plaza war drinken dus ik bel ze op en Gerard zegt dat hij een rosé voor mij zal bestellen. En inderdaad toen ik aankwam stond mijn rosé klaar. Dan gaan we nog even over het park waar Lars even op de trampoline gaat springen.Daarna verder. Om ong half zes gaan we weer naar de plaza om bij de Italiaan te eten. Het was er nog druk dus krijgen we een pieper mee die onsoppiept als er plaats is. Dus gaan we maar even wat drinken. Een wijntje voor het eten zal ook wel smaken. En na een half uurtje gaat inderdaad de pieper. We hebben een drie gangen menu. Arendina en Gerard hadden voor drie dagen een arrangement bijgeboekt . Dit keer hoefde we de gewone tijd te wachten en was het erg gezellig. Het eten smaakte goed tot en met het toetje. En was erg gezellig. Om half tien waren we weer thuis waar we naar de olympische spelen kijken. Nu brons voor de judoka. Goed gedaan. Nu nog even verder kijken en naar bed. Morgen willen we naar België dus berijdster eruit. Groetjes van ons vieren .Gonda

1. Arendina:
    9 augustus 2016
    Ja nu uitbuiken op de bank!!!
  2. Jackie:
    9 augustus 2016
    judoka op de OLympisxhe spleen?? Of is dat judo???
    Ita;iaans eten is toch altijd lekker he??
  3. C. Robert:
    10 augustus 2016
    Wij zijn blij dat jullie je zo amuseren.