10-08-2016

10 augustus 2016 - Hapert, Nederland

zo vanmorgen bijtijds wakker geworden nadat we gisteren ook niet al te laat naar bed waren geweest. Door de olympische spelen word er s,avonds meer tv gekeken als spelletjes gedaan maar ja dit is ook erg spannend. Vanmorgen na het ontbijt richting Turnhout in België. We hebbendaar heerlijk op een terrasje koffie gedronken en dan even winkelen. Helaas begint het flink te regenen dus even een ander cafeetje voor een drankje. Als het wat droger word haalt Gerard de jassen uit de auto want het is flink kouder geworden. Dan lopen we nog even wat winkels langs en kopen een mooie jas voor Lars waar hij erg blij mee is. Dan gaan we weer naar huis. Inmiddels is het bij half vijf dat Lars en ik afgezet worden op het park en Arendina en Gerard gaan nog even voor het eten wat halen bij de Jumbo. Er is een markt op de plaza waar Lars en ik over lopen. Er zijn mooie tassen en ik wil er een kopen maar die betaalt Lars snel voor mij. Zo lief, ik ben er erg blij mee. Lars koopt nog een pistool waar hij elastiek mee kan afschieten. Dan terug naar het huisje. Ik koop ook nog wat worsten een Groninger en met knoflook. Thuis proeven Lars en ik hem alvast. Dan komen Arendina en Gerard en die hebben lekkere kaas stokbrood zalm kruidendokter garnalen en nog meer van al wat lekkers. Dat snoepen we dan met een wijntje erbij.Lars gaat met Gerard nog wat badmintonnen en Arendina ruimt op en maakt een lekker kopje koffie. Nu aan de koffie bij de tv. Groetjes van ons viertjes vanuit een op dit moment zonnig Hert. Niet al te warm maar warm genoeg om lekker wat te ondernemen. Gonda

1. Arendina:
    10 augustus 2016
    Ja Lars is mooi verwent door jou met die jas. Ik helemaal met mijn mooie sjaal en horloge van Gerard. Heerlijk dagje geweest en ook allemaal heerlijk genoten ondanks weersomstandigheden.
  2. C. Robert:
    10 augustus 2016
    Ik lees en zie dat jullie het heerlijk naar jullie zin, veel plezier nog.
  3. Natascha:
    11 augustus 2016
    Dat klinkt goed, ideaal winkelweer als ik dat zo lees. Geniet nog lekker de week is zo om.