8 augustus

8 augustus 2016 - Hapert, Nederland

zo gisteravond tv gekeken en dan naar bed. Vanmorgen uitgeslapen. Dan broodjes gehaald met Arendina. Dan lekker ontbijten met z,n vieren. Voor die tijd had Arendina al gebeld en een moordtocht besteld voor ons. Dus na de koffie gaan we richting Valkenswaard en melden ons waar we moeten zijn. Daar word uitgelegd wat we moeten doen. We krijgen een tablet en aanwijzingen en dan gaan we op pad. Uitzoeken welke kant we opmoeten en dan komen we bij de eerste opdracht. Met bloed geschreven cijfers. We kunnen het niet vinden.(later hoorde we dat het op de achterkant van twee bomen stond)' Na een tijdje lopen we door. We krijgen zo nog 15 opdrachten en aanwijzingen. We lopen tussen de weilanden en akkers door.Wel een mooie tocht. Onderweg komen we ook nog langs een varkensboerderij waar we een kijkje kunnen nemen. Ook was er een automaat waar we vers vlees(diepvries). Meenemen. Speklapjes. Uiteindelijk zijn we na tweeënhalf uur terug en nemen we een lekker drankje. We hebben 170 punten gescoord dDan terug en daar bakken we de speklapjes. Heerlijk en er patat bij met sla. Nu aan de koffie en verder sport kijken. Groetjes van ons vieren. Gonda.

1. C. Robert:
    8 augustus 2016
    Heerlijk toch zo bezig zijn. Groetjes.
  2. Jackie:
    9 augustus 2016
    leuk zo. gezellig met de familie leuke dingen doen, en het eten klinkt ook allemaal lekker.Enjoy!!!!