Dinsdag

8 september 2015 - Empuriabrava, Spanje

Nadat we gisteravond heerlijk en gezellig hadden gegeten hadden gegeten hebben we  nog gezellig bij Peter en Anneke wat gedronken. Dan naar bed en vanmorgen weer gezond wakker geworden. Na het ontbijt zijn we Naar de bergen gegaan. Een prachtige tocht. Soms ook wel eng hoor die bergweggetjes en die diepe afgrond. Soms stopte we op heel mooie plekjes en soms was er ook riviertjes en bergmeertjes. Zo prachtig. Dan zijn we bij molin da Rober gestopt. Een oude watermolen boven in de bergen omgebouwd tot restaurant. Het laatste stuk was via een zandpad. Daar rondgelopen en heerlijk gegeten met een flesje wijn erbij. Verrukkelijk. Dan via de andere kant het bergpas af. Dat was me een pad vol rotsblokken stenen en geulen en moest Hans heel voorzichtig rijden om niet achter zo,n steen te blijven hangen of zijn auto te beschadigen. Maar het was prachtig. Langs een stuwmeer en dan zo weer op de camping aan. Nog even wat vlees halen want morgen maakt Hans saté.. Dat is hij nu aan het snijden dan kan het in de marinade. Donderdag gaan we zoveel mogelijk inpakken en vrijdagmorgen vertrekken we weer langzaam aan richting Nederland. Vanaf morgen heb heb ik hier geen internet meer dus jullie moeten het doen met wat ik hier en daar nog aan WiFi mee kan pikken en anders thuis weer. Groetjes Hans en ikke

1. Van den Brink:
    8 september 2015
    Wat klinkt dat als een prachtige rit!
    (gelukkig is de auto heel gebleven op dat rotsen-pad :-) )

Rustig aan en als er wat is dan heb je ons vaste nummer!
    Fijne dagen nog en we horen het wel als jullie thuis zijn!
    Groetjes, Sjaak en Chantal
  2. Natascha:
    8 september 2015
    Klinkt weer als een mooie tocht, ben benieuwd naar alle foto's straks. Alvast succes met inpakken en mocht het bloggen niet meer lukken een veilige terugreis XXX
  3. Truus:
    10 september 2015
    Goede reis voor morgen !, gr,trupi xxx