Onderweg naar huis

11 september 2015 - Mirmande, Frankrijk

Zo woensdag nog een gezellige dag gehad met laatste inkopen en zo. Donderdag hebben we de voortent en grondkleden  ingepakt. Alles is in de auto wat meemoet. Dan een slokje gehaald bij Agaat en Johan. Dan bij de camping eten in het restaurant wat niet lekker was. Hierna nog maar een slokje bij Peter en Anneke en vroeg naar bed. Vanmorgen om acht uur wakker en de rest opruimen en alles vastmaken en om half tien vertrekken we uit Empuriabrava. We rijden heel relext naar Mirmande waar we om half drie aankomen. Caravan opzetten stoeltjes buiten en een biertje voor Hans dik verdiend. Ik een wijntje. Heerlijk buiten gezeten dan eten we een bliksoep met een broodje. Morgen gaan we verder naar Montigny le Roi . En daarvan Daan na een goede nachtrust de rest naar Hilversum. Groetjes en tot thuis maar weer. Hans en ikke.

1. Natascha:
    11 september 2015
    Fijn dat heg eerste stuk weer gelukt is. Geniet nog van de laatste dagen, en een veilige terugreis verder. Liefs van ons xxx
  2. Jackie:
    12 september 2015
    Zo te leen is het een heel geslaagde vakantie geweest.
    gelukkig nog een paar dagen op vakantie en zo'n lange ruk in een keer terug is ook wat. Maar er komt altijd eeneind aan een mooie vakantie, maar jullie hebben genoten en dat is het voornaamste.
  3. Truus:
    12 september 2015
    Goede reis verder hoop je weer vlug te zien! Heb je gemist,groetjes Tru Pie,xx
  4. Henk:
    15 september 2015
    \Mooi verhaal iedere keer.Maar wat jammer,dat de lettertjes klein zijn en die stomme reclame ook de boel verstoort. Dag !!!!