Laatste week

7 september 2015 - Empuriabrava, Spanje

Zo nadat we gisteravond gezellig rummycup hebben gespeeld zijn we gaan slapen en vanmorgen weer opgestaan. Na het ontbijt zijn we naar castellios de Empuria gegaan en hebben heerlijk door het oude centrum geslenterd. Al die kleine smalle straatjes met die oude huizen. Mooi om. Te zien hoe ze zijn opgebouwd met allerlei stenen en brokstukken geweldig. Dan gaan we naar een vogel en vlindertuin. Met een paar hertjes uit Azië en wat schilpadjes. Verschillende mooie vogels en vlinders. Zit er vlak voor ons als we weg willen een atlasvlinder net uit zijn cocon gekropen nog een beetje aan het drogen dus mooi wat foto,s van gemaakt. Het lijkt op zijn vleugels net een Arend. We hadden zo,n mooie vlinder nog nooit gezien. Dan gaan we nog naar de boulevard van Empiriabrava waar we nog een slokje drinken en wat winkeltjes kijken. Dan nog even langs de Lidl en weer op huis aan. Nu lekker aan een wijntje en biertje en straks lekker met Anneke en Peter uit eten nog van mijn verjaardag. Dus weer een leuke dag en een gezellige avond tegemoet. Groetjes Hans en ikke.

1. Natascha:
    7 september 2015
    Dat zijn zeker mooie vlinders zeg! En groot ook zo te zien. Geniet van jullie gezellige avondje
  2. Van den Brink:
    7 september 2015
    Leuk hoor wat jullie gedaan hebben!!!
    Eet smakelijk vanavond! (wij eten pannekoeken :-) )
    Fijne avond!
  3. Henk:
    8 september 2015
    Als julli thuis komen,dan hebben jullie veel lijkt mee.
    Groetjes, tot de volgende keer. HEnk
  4. Truus:
    10 september 2015
    Ik weet weer niet hoe het wrekt ik heb ergens reacties geplaatstmaar kan het niet terug vinden!!!TruPi