Dinsdag

25 november 2014 - Seaford, Australië

Vanmorgen rustig aan gedaan en om half elf gingen we naar Wiliamstown. Daar woont Tony (vriend van Jackie) wat eten bij zijn huis gebracht en koffie gedronken. Hij was er niet dus wij naar zijn werk. Daar. Even gepraat met hem. Hij vroeg of ik niet wat langer kon blijven.aan een kant wil ik best maar aan de andere kant ben ik blij dat ik volgende week mijn kinderen weer in mijn armen kan sluiten. Mis ze erg. Maar er is zo veel te zien en te beleven dat de tijd om er bij stil te staan er niet is. Nadat we bij Tony weg zijn gereden zijn we naar de haven gegaan waar we een mooi uitzicht hebben op Melbourne heerlijk een broodje zalm  gegeten. Dan lopen we langs het water waar veel zwarte zwanen zitten. Prachtige dieren zijn het er waren ook drie jongen bij. Dan gaan we weer verder. We gaan naar de winkeltjes en kopen in een heel leuk boetiekje twee jurken voor Jackie die zaterdag een feestje heeft en over twee weken een bruiloft. Ik koop een leuk truitje. Dan nog wat winkeltjes en dan rijden we weer naar huis. Anderhalf uur later zijn we thuis waar ik een fruitsalade maak voor toetje en Jackie vlees warm maakt en groente. We eten weer heerlijk. Dan even skypen met Arendina en dan weer een prachtige zonsondergang bekijken. Nu een wijntje en dan straks naar bed. Groetjes Jackie en ikke. Het was weer een gezellige en prachtige dag

1. Arendina:
    25 november 2014
    Je wordt hier ook gemist maar geniet zolang het kan ma!!
  2. Natascha:
    26 november 2014
    Idd genieten, maar volgens mij lukt dat prima :-). Liefs van ons