Hotspring en yoga

26 november 2014 - Seaford, Australië

Vanmorgen naar Petra en in haar auto gestapt op naar de hotspring. Dat zijn warme en hete bronnen o wat is dat heerlijk. Het is er prachtig. Vergeleken met zeven jaar geleden is het niet te herkennen. Erg aangepast en nieuwe baden erbij. Een nieuwe sauna en Turks bad. Koude baden en helemaal bovenin een heet bad met een geweldig uitzicht. Alleen daarom is het al meer dan waard om erheen te gaan. Maar zo ontspannend in zoveel baden en de sauna. Ook er geluncht en dan om drie uur weer naar huis. Een uur later zijn we bij het stembureau waar Petra en Jackie stemmen want zaterdag kunnen ze niet en hier mogen ze dan eerder stemmen. Dan halen we James op . Jackie gaat met James eten en ik ga met Petra mee naar yogales. Dus dat was bij het ontspannen na de les zo ontspannend dat ik langzaam in slaap viel. Maar het was een heerlijke les. Hierna terug waar Petra en ik ook nog een heerlijk bord spagetti hadden. Dan naar huis en foto,s op mijn en Jackie,s computer zetten . Dan is mijn kleine laptop leeg en moet eerst opgeladen worden voor ik de foto,s hierbij zet dus morgen beter. Voor nu welterusten en groetjes van Jackie en ikkeikke

1. Wim:
    26 november 2014
    Lieve Gonda,

wat maak jij veel mee, leuke verhalen, mooie foto's en......als ik alle heerlijkheden bij elkaar tel zijn dat wel wat meer calorieën dan een kopje koffie met een klein koekje bij het Hofje. Vanmorgen waren we met z'n tweetjes want Truus gaat cruisen. Voor jou begint het aftellen,
    waarschijnlijk helaas. O, wat zal je hier weer moeten wennen! 't Is nu 6 graden!!! Wij wensen je nog fijne dagen en een voorspoedige thuisreis. Hartelijke groeten, Joke en Wim
  2. Van den Brink:
    28 november 2014
    Wat een heerlijke vakantie!
    Groetjes, Chantal
  3. Carla Out:
    29 november 2014
    Na die warme en hete bronnen zal het wel weer wennen worden om volgende week je banen te zwemmen in het koude sportcentrum de zandzee. Ha Ha

Groetjes,Carla Out