24november

24 november 2014 - Seaford, Australië

Zo vandaag ging ik met Petra en James zwemmen. Jackie bleef thuis want broer Andy zou komen. Dus Jackie mij bij Petra afgezet en heerlijk gezwommen. Eerst wat banen en dan in het warme bad. Dan nog even met James nadat hij klaar is met zwemles in het ondiepe bad. Dan aankleden en weer naar huis. Daar heerlijk onder de douche en lekker mijn haar gewassen want shampoo vergeten mee te nemen naar het zwembad. Dan belt Jackie op dat Andy nog niet met de trein er is en ze heeft al een paar keer gebeld. Dan belt ze met zijn buren. Hij komt niet en had geen telefoon. Was niet opgeladen.Dan maakt Petra lunch heerlijk sandwich met sla en kip. Dan komt Jackie en ga ik met haar naar de winkel en workshop waar ze glas in lood maakt in Dandenong. Dat is dit keer een plaatsje. Heel leuk om dat te zien. Daar drinken we koffie en gaan weer terug naar Petra. Onderweg nog wat boodschappen voor haar doen. Ze maakt porkbelly. Heerlijk was het met een heel krokant knapperige korst. Nog aardbeien met slagroom toe. Dan. Gaan we weer op huis aan en kijken tv. Groetjes vanuit een zeer regenachtig Seaford. Jackie en ikke

1. Truus:
    24 november 2014
    Wat heerlijk zo met Fam.geniet nog maar tijd gaat snel groetjes liefs xxxxxx
  2. Arendina:
    24 november 2014
    Aardbeien met slagroom en porkbelly dat wordt afkikken straks
  3. Rene Out:
    27 november 2014
    Zo te horen heb je het nog wel naar je zin. Hoe lang blijf je nog hier?