Weer een dag verder

11 mei 2015 - Rhodos, Griekenland

Vanmorgen is iedereen weer wakker geworden en na het ontbijt zijn we met z,n allen naar Rhodos gegaan. Lars wilde souveniertje kopen en Maike wilde ook wat kopen. Zij heeft een leuk tasje gekocht van ome Hans zijn centjes en nog een speeltje en een vlinder voor op de koelkast voor Mama. Het speeltje is voor haarzelf. Lars heeft een voetbalshirt gekregen en Maike een regenboogjurk.ondertussen hadden we op een terrasje ook weeer wat gedronken en allemaal aan de wifi. Lars wilde een cocktail en die heeft hij gehad hoor een super grote.Sex on the beach zonder alcohol. Dan weeer terug met de taxi . Dan gaan we lunchen. Het eten is hier prima van alles is er te vinden. Lars is helemaal in zijn element want er is elke keer weer voldoende vis te vinden . Dan gaat oma naar haar kamer en de rest naar het zwembad. Na een tijdje voegd oma zich ook weer bij de andere maar de lucht word erg donker en dan begint er om vijf uur toch een spatje regen te vallen wat uitgroeit tot een gigantische onweersbui met hagel en veel regen. De auto,s rijden duidelijk een heel stuk rustiger. We gaan naar onze kamers en doen daar een spelletje of kijken even tv. Dan gaan we weer naar beneden om ons weer tegoed te doen aan het buffet. Italiaans is het thema vandaag en weer erg lekker. Zo met z,n allen is het systeem all inclusive wel ideaal. Nu zijn we boven. Het regent nog steeds. Maike is naar bed ook Lars moet een beetje rusten want die is ook erg moe. Ik ga zo beneden nog een glaasje wijn drinken met Dennes en dan ook weer naar bed. Ik heb het beste bed op mijn kamer. Bij de andere schijnt het bed wat meer door te zakken. Ook is Lars niet zo blij dat ik een grote tv heb en niet kijkt en zij hebben maar een oudje en een kleine. Nu dut was het weer voor dit moment groetjes van ons allen en tot morgen.Gonda

1. Natascha:
    12 mei 2015
    De oude stad van Rhodos is erg mooi, we hebben er weer van genoten. Lekker slenteren En winkeltjes kijken en inderdaad een mooie vlinder gekregen van Maike. Net wakker en een regenachtige dag voor de boeg, we zullen eens kijken wat we zullen gaan doen
  2. Lhvan zanten:
    12 mei 2015
    Wat een gezelligheid met z'n alle geniet nog maar even van de mooie omgevingGroetjes van ons