12 mei

12 mei 2015 - Rhodos, Griekenland

Zo gisteravond met Dennes nog wat gedronken beneden en daarna nog met Natascha een spelletje dobbelen dan lekker slapen. Vanmorgen regende het weer en onweer. Dus op ons gemak ontbijt verorberd. Maike mag met een vriendinnetje mee naar het aquarium en mama en ik gaan even naar de apotheek want Natascha heeft een beetje last van haar oren en voor dat verder gaat. Arendina en Gerard gaan wandelen en Lars blijft tv kijken. Dan gaan we lunchen hierna gaat oma weer even uitrusten van het niets doen en de andere gaan naar Illyanisos. Lars blijft ook thuis. Om ong vier uur ga ik naar beneden een wijntje halen en even puzzelen op de ipad.dan komen de andere weer terug. Oma gaat met Lars en Maike een spelletje doen in de gang staat een lekkere bank en stoelen waar we heerlijk zitten. Dan komt ook Natascha er nog even bij zitten. Nu gaan we douchen en dan eten. Het is verder wel droog gebleven maar een fris windje. Groetjes van ons allen. Gonda

1. Jackie:
    13 mei 2015
    Zo te lezen is het een geweldige vakantie, en wordt door iedereen genoten. Toen wij Griekenland waren hebben we ook zo genoten, maar dat was allemaal maar erg heet weer, dus blij zijn met een beetje regen. Geneiet van elkaar en maak wat moois van de laatste dagen. xxx
  2. Natascha:
    15 mei 2015
    Nog wat souveniertjes ingeslagen en verder een rustig dagje