10 mei

10 mei 2015 - Rhodos, Griekenland

Hallo iedereen,

gisteravond met Arendina Natascha en Gerard gewandeld en een prachtige sjaal van ze gehad voor Moederdag. Vanmorgen nahetontbijt gingenLars en Gerard en Arendina zwemmen en ik wilde even langs het strand lopen. Natascha Dennes en Maike gingen mee. Maike wilde stenen voor opa meenemen en hier ligt het strand bezaaid met stenen dus had ze op een gegeven moment twee grote exemplaren meegenomen waar ze een verhaaltje op heeft geschreven en een tekening op heeft gemaakt. Ik vond een mooi stuk hout wat ik mee nam. Dan terug naar het hotel en nog lekker bij het zwembad zitten. Dan lunch en na de lunch nog even terugtrekken en tijd voor ons zelf. Om ong drie uur zijn we gaan lopen richting de berg Filerimos waar we Bart zouden uitstrooien. Het was verder dan ik dacht voor we bij de taxistandplaats waren maar het was gelukt. Ruim een uur gelopen. dan met de taxi naar boven en even hoewel erg dubbel van het prachtige uitzicht genoten. Maike vond de pauwen iets minder leuk daar ze duidelijk in de paringstijd zaten en dan uitgebreid hun verenpracht opzetten . Dat vond ze wat eng. De kinderen kunnen nu wel begrijpen dat Bart graag daar uitgestrooid wilde worden zo,n mooie plek is het. Helaas er staat een groot kruis wat normaal toegankelijk is maar dit keer niet dus konden ze niet naar boven. We hebben een mooi plekje gevonden om hem uit te strooien en na nog even samen daar gestaan te hebben en een flesje metaxa en ouzo voor Bart leeg hebben laten lopen hebben we in het kerkje nog een kaarsje voor hem opgestoken. Dan terug en met een taxi terug naar het hotel want met Maike nog het hele eind terug lopen was geen optie.(voor ons ook niet) terug in het hotel nog even wat gedronken en ons omgekleed en dan naar de eetzaal waar Arendina buiten een mooie tafel had laten reserveren met een fles wijn. het was prachtig. Ik weet dat Bart genoten heeft wat hij daar beneden zag. Heerlijk gegeten en zo naar de Griekse avond die zo te horen al begonnen is. Ook ik geniet met volle teugen zelfs deze emotionele dag was geweldig met z,n allen. Nu genieten vanavond. Tot het volgende verslag maar weer vanuit een heerlijk Rhodos

1. Van den Brink:
    10 mei 2015
    Wat mooi hoe het gegaan is!
    Heel veel sterkte maar het zal veel kracht geven dat Bart zijn wens zo mooi in vervulling is gegaan!
    Lieve groeten, Sjaak en Chantal
  2. Walter Colijn Travel Counsellor HUIZEN:
    10 mei 2015
    Mooi Gonda, heel bijzonder.
  3. Carla:
    11 mei 2015
    Heb een traantje weggepinkt. Fijn dat het allemaal naar wens is verlopen en bijzonder idee om dat op moederdag te doen. Waarschijnlijk ben je ook opgelucht, dus nu nog alleen maar genieten.
  4. Henk:
    11 mei 2015
    Hallo allemaal.
    Bar heeft endelijk zijn bestemming breikt.Toch leuk dat zo genieten. Dag tot ziens.
  5. Truus:
    12 mei 2015
    Hallo lieverds natuurlijk heeft het even geduurd voor ik de verhalen heb gevonden , ik weet waar het is met een brok in mijn keel het gelezen veel liefs allemaal en geniet nog maarxxxx
  6. Frank De Gooijer:
    12 mei 2015
    super mooi en zal ook emotioneel geweest zijn, maar fijn dat voor allemaal het gevoel zo goed is, geniet van dat moment en van elkaar XXXXX