Rhodos

8 mei 2015 - Rhodos, Griekenland

Hallo iedereen.

gisterenmorgen vroeg wakker geworden en met de trein van half acht richting Amsterdam. Hans bracht me weg. Op Amsterdamcentraal gewacht op de kinderen die ook vlak na mij arriveerde. Het was erg koud en winderig op het station en gelukkig kwam de trein al snel en konden we een mooi plekje zoeken. De trein vertrekt richting Brussel. Het is wel een hele zit maar we vermaken ons goed. Alleen de. Koffie is denk ik achterin ingestapt en nooit bij ons aangekomen.gelukkig hadden we genoeg te drinken en snoepen bij ons. In Brussel hebben we gezellig met z,n allen geluncht en gewacht op het vliegtuig. Dan vliegt de piloot ons naar Rhodos waar we op tijd landen en naar de taxi gestuurd worden die buiten voor ons klaar staat. Inladen en bij het hotel worden we afgezet. Hier krijgen we meteen een bandje om en kunnen nog snel gaan eten. Het is inmiddels half tien en het buffet sluit om half tien. Nog snel voor sommige een toetje dan naar de balie voor de koffers en de kamers. Mooie kamers. Ik heb hem voor mij alleen de andere moeten het met z,n drieën doen dus oma heeft genoeg ruimte. Ik blijf op mijn kamer en ook Maike en Natascha en Dennes. Het is bijna elf uur. Fam. De vries gaat nog even op verkenning uit. Vanmorgen is iedereen gelukkig weer wakker geworden en hebben we met z,n allen van het ontbijt gesnoept. Dan hetzwembad in en de kinderen vermaken zich uitstekend. Oma ook hoor maar om 12 uur word het me te warm en ga met Natascha wat boodschappen doen. Ik koop eerst een zonnehoed. En twee leuke jurkjes en een handdoek.voor Maike wat appelsap want ze hebben hier alleen maar priklimonade en water en alleen water is ook niet alles voor haar. Dan lunchen we. We kunnen uit van alles kiezen. Dan gaat oma even een dutje doen . Nu wakker en zo naar beneden om te kijken of ze nog altijd in het water zijn. Denk het wel. Tot het volgende verslag maar weer

1. Natascha:
    9 mei 2015
    Het is inderdaad heerlijk, warm, groen, alles in bloei ! Zitten nu in De oude stad van Rhodos aan een drankje.
  2. Walter Colijn Travel Counsellor HUIZEN:
    9 mei 2015
    Goed zo! Leuk jullie belevenissen te volgen (y)
  3. Henk:
    9 mei 2015
    Fijn datb jullie in Rhodas zijn. Het wordt zondag een spannede dag. ik wens daarbij veel strkte. Dag Henk Calis.