07-08-2016

7 augustus 2016 - Hapert, Nederland

zo hier zijn we weer. Gisteravond gezellig gespeeld kolonisten van Cartan. Het is best nadenken zo,n spel en de jongste had gewonnen. Het was na 12 uur dat we naar bed gingen dus vanmorgenlaat wakker. Lars en ik maakten de ontbijttafel gereed terwijl Arendina en Gerard lekker verse broodjes gehaald.Dus heerlijk ontbijt. Dan gaan we koffie drinken op de plaza en daarna zwemmen. Heerlijk binnen buiten wild water baan.en lekker bubbelbad. Dan naar huis het is inmiddels bij drieën. Ik ga even op bed liggen waar ik dus in slaap sukkel(ouwe opoe). De mannen kijken voetbal op de telefoon. Wat een techniek tegenwoordig. Arendina rust ook even. Na de rust kijken we naar het hockey en om half zeven hadden we in het restaurant afgesproken. Het was wel afzien voor we wat te eten kregen. Uiteindelijk waren we er nog als laatste. We hoefde uiteindelijk niets bij te betalen omdat er zoveel was misgegaan. Dan gaan we nog even de gokhal in en ik loop naar huis. Daar zie ik nog net hoe Nederland zijn eerste gouden medaille wint. En wat een smak maakte de andere Nederlandse. Hoop het allerbeste voor haar. Al snel zijn de andere thuis en steekt Arendina de open haard aan niet voor de kou maar voor de gezelligheid. Nu genieten van tv. Of boek of wat dan ook . Groetjes van ons 4 ties. Gonda.

1. Arendina:
    7 augustus 2016
    Het was idd een beproeving het eten maar goed alles geld gekomen nu uitbuiten bij de open haard met olympische spelen op tv. Boekje erbij o nee, e-reader erbij en genieten maar
  2. Gerda Veltman:
    7 augustus 2016
    Leuk hoor, dat hebben jullie ook weer gehad. En... nog even en dan komt de nieuwe aanwinst.
  3. Natascha:
    8 augustus 2016
    Vervelend dat het eten zo lang duurde, hoop dat het wek gesmaakt had. Veel plezier met weer een nieuwe dag