Alweer een dag bijna voorbij.

13 mei 2015 - Rhodos, Griekenland

Zo hier zijn we weer. Gisteravond met Lars Gerard en Natascha spelletjes gedaan onder het genot van een glaasje fris en voor oma een ouzo. Lekker hoor. Dan naar bed. Vanmorgen is iedereen gelukkig weer wakker geworden en met z,n allen op het buitenterras gegeten. Dan gaan Dennes, Natascha Gerard en Arendina nogmaals naar Rhodos en blijft oma bij Lars en Maike. Lars bleef nog even op de kamer en Maike ging zwemmen. Er was wel een koude wind en na even in het water kwam Maikebij oma zitten kleuren met de handoek en oma haar doek om. Later toch weer in het water met vriendjes en vriendinnetjes spelen. Ook Lars is er inmiddels en we gaan lummelen in het water. Dus ook oma de pineut. Dan om een uur naar binnen voor droge kleren en lunch. Precies op tijd want daar zijn ook de andere weer. Dus gezamenlijke lunch. Na de lunch gaan de gezinnen weer zwemmen en oma naar haar kamer waar ze ineens om half vijf wakker word. Ik ga nog even ook naar het zwembad en het is inmiddels best warm geworden. Om zes uur gaan we omkleden voor het avondeten. En bij het avondeten bewonderen we een mooie zonsondergang. Nu gaat Maike slapen en wij misschien straks nog naar beneden voor een spelletje en een ouzo. Morgen pakken we de koffer wel in want Walter heeft geregeld dat we nog de hele dag de kamer hebben. Bedankt Walter. Om half zeven worden we morgenavond opgehaald dus ik weet niet of er morgen een verslag komt. In elk geval was dit een bijzondere week voor mij .Ik ga zo met fam. De Vries nog even langs de winkeltjes. Tot het laatste verslag maar weer als we thuis zijn denk ik. Groetjes Gonda en leuk dat jullie met ons meegereisd hebben. gonda

1. Henk:
    13 mei 2015
    IK krijg amper de kans om wat te schrijve zonder dat ik gestoord wordt door die stomme reclame ook windows doen en google hier van harte aan mee. ik stop maar iklees de verhalen wel dag Henk Calis.
  2. Jackie:
    14 mei 2015
    Nou dat ging alweer gauw, een week is zo om, vooral als er zoveel te doen is. En zo te lezen veel beleefd en veel gezien.
    Ik hoor wel weer wanneer jullie thuis zijn. Liefs Joke xx
  3. Carla:
    14 mei 2015
    Gaat altijd snel hè een weekje als je erop terugkijkt. Hoop dat je met veel plezier aan deze tijd kan terug denken en er leuke en bijzondere herinneringen aan over zult houden. Goede vlucht naar huis. Neem je wat zon mee?
  4. Natascha:
    15 mei 2015
    Zo, na een avond vlucht, nog wen nachtje hotel en een halve dag Brussel AirPort weer lekker thuis op de bank. Dank je wel voor deze week dir we samen mochten delen mam (en pap) XXX
  5. Arendina:
    16 mei 2015
    Sluit me er geheel bij aan zus!!! Dank Ma (en Pa)
  6. Gonda Calis - Out:
    16 mei 2015
    Ik vond het ook geweldig en daarboven paps vast ook.