Thuis

15 mei 2015 - Bussum, Nederland

Zo gisteren de 14 de hebben we de dag rond het zwembad doorgebracht wat de kinderen tch de beste plek vonden. Ondertussen hebben de vrouwen het meeste in de koffer gepakt. Ondertussen nog lekker lunchen met de ouders van Maike haar vriendinnetje en Lars en Maike en vriendje en vriendinnetje hadden met hun vieren een eigen tafel. Dan na lang wachten kwam de taxi om ons op te halen en naar het vliegveld.we vertrokken mooi op tijd en de piloot wist de weg zodat we om half een in Brussel waren. We hadden al vlug de bagage en dan stond er een taxibusje voor de deur die ons vor Achtien euro naar het hotel bracht en we waren er om half twee. Dan is er een portier die ons inschrijft en dat duurt best lang want hij typte alles met een vinger. En ja na een half uur en vijftien euro toeristen belasting mochten we naar de kamers. Twee hoog met zware koffers zonder lift als je erg moe bent valt niet mee. Ik ben in mijn kamer zie een bed en pak snel een pyjama uit mijn handbagage aan en in bed. Vergeet tanden te poetsen en alles. Het is ondertussen bijna half drie. Ergens ver in mijn gedachten denk ik nog iPad maar ik ben al in dromenland. We zijn allemaal weer wakker geworden en ik zeg. "Ik ben mijn iPad in het vliegtuig vergeten",we bestellen weer een taxi naar de luchthaven. (Treinstation is erbij). Eerst maar naar de balie van Thomas Cook moet bij een andere balie zijn. Wachten en als we aan de beurt zijn vertel ik dat mijn iPad is blijven liggen. De mevrouw belt en ja (tranen)hij is gevonden.mar we kunnen pas na half twee terugkomen voor een papier om hem achter de douane op te halen. We ontbijten en dan gaan Arendina Lars en Gerard toch maar met de trein naar huis want die hebben vanavond nog een bruiloft. De andere blijven bij mij. Na de tijd doorgebracht hebben met spelletje en puzzeltje gaan Natascha en ik naar de mevrouw voor het briefje. Dan naar de douane waar ik inderdaad mijn pad terug krijg. Dank voor de eerlijke schoonmaker. Dan de trein naar Schiphol. Waar we zonder verdere kleerscheuren aankomen. Mijn trein vertrekt op het moment dat we eraan komen dus wachten. Fam. Schuitema stapt in de trein en ik zwaai ze na. Dan kijk ik voor mijn trein haha die rijd maar tot Diemen zuid. Dan maar wachten tot de trein die ik een half uur eerder met Natascha had kunnen nemen. Dan probeer ik Hans te bellen maar helaas telefoon leeg. Op Schiphol maar een telefoon zoeken en ja die doet het niet nadat ik er geld in gegooid had. Een andere vrouw had het ook al geprobeerd. Dus maar aan iemand gevraagd of ik mobiel mocht bellen en Hans gezegd hoe laat ik op Bussuum zuid was en ja toen de trein er was was hij er ook. Nadat we de koffer thuis gedropt hebben gaan we naar Hilversum waar hij een lekkere karbonade braad. Het is inmiddels laat geworden dus hij smaakte extra lekker. Dus nu moe maar erg voldaan sluit ik deze week af die voor mij en volgens mij voor de kinderen zeer veel indruk heeft achter gelaten maar ook heerlijk was. Bedankt Walter Colijn van de travel counselors voor de geweldige verzorging voor deze bijzondere week.Gonda en de kinderen

1. Van den Brink:
    15 mei 2015
    Wat een mooie week is het geweest!
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen!
    Wat goed dat de ipad gevonden is en dat je die terug hebt!
  2. Natascha:
    16 mei 2015
    En heerlijk geslapen? Wij wel! Ook Maike heeft goed uitgeslapen waardoor wij dat ook konden doen. Nogmaals dank voor deze leuke en gezellige week, namens ons drietjes xxx
  3. Carla:
    16 mei 2015
    hèhè, dat is wel een grand finale!! Fijn dat je er goed op terug kan kijken. Een goed teken dat je Ipad er nog was. Nu maar even bijkomen lijkt me. Je bent trouwens ook de zon vergeten mee te nemen. ;)
  4. Arendina:
    16 mei 2015
    Ook wij vannacht weer heerlijk in ons eigen bed uit geslapen omdat we vandaag ons kind Misty hebben opgehaald uit het pension. Bedankt lieve mama (en papa!!)xxx
  5. Henk:
    17 mei 2015
    Wat maak jij er toch iedere keer een verhaal. Leuk. Dag !!!