Zondag

6 september 2015 - Empuriabrava, Spanje

Hallo iedereen,

gisteren zijn we naar Besalu geweest wat hebben we genoten van deze oude stad. Je waant je er in de middeleeuwen met prachtige oude gebouwen en een mooie brug. Een valhek  er nog bij en dan van die indrukwekkende deuren voor je de stad binnenkomt.nadat we alles bewonderd hadden gingen we terug. Onderweg zegt Hans zullen we het meer van Banyoles op gaan zoeken waar in 1992 de olympische roeikampioenschappen werden gehouden. Dus dat gedaan. Het was er superdruk. Er ging een of andere wedstrijd gehouden worden. Allemaal racefietsen en parcours wat ze aan het uitzetten waren. Maar wel heel gezellig. In het water waren er ook nog twee zwemmers een lange afstand aan het zwemmen. Dus genoeg weer om te zien. Dan nweer terug. Op de terugweg nog even groente en karbonade meegenomen voor het avondeten. Om vijf uur waren we thuis. Even zitten met een biertje en een wijntje. Dan maakt Hans het eten klaar.na het eten gaan we bij Peter en Anneke wat drinken. Daar komen Agaat en Johan ook erbij. Om elf uur breken we op. Nu zitten we gezellig buiten koffie drinken. Hans heeft wel de luifel eraf gehaald want het waait weer hard.Groetjes en tot het volgende verhaaltje Hans en ikke.

1. Henk:
    6 september 2015
    leuk t jullie je zo goed vermaken.Hier is het kil en regenachtig.
    Arendina en Gerard zijn net op de koffie geweest en naarTruus toe Groetjes Henk.