37.8 gra

9 november 2014 - Fremantle, Australië

Vanmorgen laat wakker geworden althans 9 uur. Even ontbijten en thee en dan de bus naar Fremantle want we wilde nog naar de ronde toren en omdat het erg heet zou worden wilde we niet te laat gaan. Het is vandaag de laatste dag van het freofestivl en er zijn veel straatartiesten en mensen die hun eigen gemaakte sieraden verkopen. Ook in de middagis er een optocht(niet op blijven wachten in de zon veel te heet) in de schaduw is het goed lopen. Ik voel me gelukkig een stuk beter maar nog wel moe. Dus tussendoor even een koffiestop. Naar de gevangenis geweest en dan naar de markt. Veel groente en fruit. We kopen een tros druiven en maken die soldaat. Heerlijk. De aardbeien nemen we mee naar huis.Dan willen we nog naar de haven voor het scheepswrakken museum waar voornamelijk stukken van Nederlandse schepen zijn.erg interesant. Dan door naar de ronde toren waar een heerlijke wind waait. Dan gaan we de bus opzoeken en naar huis. Daar eten we een broodje met aardbeien heerlijk. Dan vallen we in slaap. Als we wakker zijn gaan we lekker naar het zwembad en de hotspa. Dat is heerlijk alle vermoeidheid valt van je af. Dan gaan we eten halen en eten thuis lekker gebraden kip met salade. Dan afwas en beginnen met de koffertjes en tassen te pakken want morgen gaan we in Perth een auto halen die al is gehuurd en dan naar het zuiden.ondertussen even gezellig met Arendina Gerard en Lars geskypt wat toch wel fijn is zover weg dat dat kan. Dan nu in de lobby om jullie bij te kletsen. Foto,s zullen denk ik in Melbourne er pas opgezet gaan worden. Lieve groetjes Vanuit een heet Fremantle. Het was maar liefst 37.8 graden vandaag. Jackie en ikke

1. Carla Out:
    10 november 2014
    Hallo Dames,
    Even een groet vanuit Muiderberg.Geniet van de bijzonderheden die jullie meemaken.Heel leuk om de verhalen te lezen.Dikke knuffel van Macha en mij.

Groetjes,Carla Out
  2. Van den Brink:
    10 november 2014
    Dit klinkt ook weer als een heerlijke dag!!
    Groetjes, Chantal