Zaterdag

29 november 2014 - Seaford, Australië

Vandaag had Jackie  een girlsday. Een vrijgezellendag van de a.s. Schoondochter van Yvonne en Bill. Dus ging ik met Petra vandaag weg. Girlsday to zei Petra. James is naar zijn vader. We gingen eerst naar Portsea waar we op de pier wandelden en daarna langs de kust en elke look out en mooi plekje gestopt foto,s nemen soms in het water wat heerlijk was. De ene zijde van dit soort schiereiland is de baai en de andere zijde is de oceaan. Dus de ene keer aan de oceaan en de andere keer de baai. De oceaan heeft ruige rotsen en prachtige kusten en de baai mooi strand en in verhouding met Nederland niemand op het strand terwijl het toch rond 26 graden is. Petra vind de wind te koud maar ik vind het heerlijk. Onderweg hebben we heerlijk geluncht. En we rijden verder. Ook gaan we nog wijn proeven bij de wijnery. Helaas is Petra de Bob dus proeven word alleen door mij gedaan. Geen straf hoor maar na vier vijf wijntjes vind je alles lekker. Na de proeverij rijden we langs de kust verder tot Artenseat. We waren daar ook geweest in 1986 maar wat is dat veranderd. Dan rijden we terug naar huis waar Petra me afzet bij Jackie,s huis. 2tellen later komt Jackie ook thuis. Petra is dan al naar huis gegaan . Jackie en ik gaan nog naar een bottelshop om bier te halen . Dan eten we samen. Asperges en een biefstukje. Lekker hoor. Dan fotografeer ik weer een nieuwe prachtige zonsondergang. Ik kan daar geen genoeg van krijgen. Wat vind ik dat toch mooi. Nu lekker met een wijntje op de bank om jullie bij te praten. Het was weer een geweldige dag. En ja de tijd gaat nu erg snel het is snel dinsdag. Woensdag zal ik als het goed is en de piloot zijn best doet weer in Nederland zijn. Zal dat even bijkomen worden. Voor nu groetjes van Jackie en ikke.

1. Ank out:
    29 november 2014
    geweldig hihihi
  2. Gerda Veltman:
    2 december 2014
    Ik hoop dat je een goeie reis hebt. En .... dat je ook hier weer kan genieten van je leven. Dank je voor de verhalen die jij hebt mogen beleven, ik vond ze stuk voor stuk bijzonder en leuk. Xxx