Markt

29 augustus 2015 - Empuriabrava, Spanje

Nadat we gisteren de rest van de gamba,s en het stokbrood soldaat hadden gemaakt hebben we de avond in de voortent doorgebracht omdat het erg vochtig was en winderig. Om half twaalf bed opgezocht en vanmorgen weer gezond opgestaan. Het was erg mistig en om negen uur zijn we naar de markt gegaan. Zoals elke markt veel kleding en toeristische snuisterijen. Ik heb wel een zak Xurros gekocht en er wat van gegeten maar het is teveel en nadat Hans er ook wat van heeft gegeten geven we de rest aan de vogeltjes. Die zitten hier genoeg. Mussen duiven een klein papegaaiensoort. Ook hebben we heel veel kleine zilverreigers gezien.nadat we ook nog twee kleine hammetjes hebben gekocht gaan we naar de Lidl nog wat boodschappen doen en dan thuis koffie en lunch.dan afwassen en daarna de was gedaan. Hans heeft ondertussen weer de luifel opgezet. Er is minder wind en er staat nu een caravan voor ons die ook de wind opvangt. Dan tijd voor siësta. Ik val op de stoel in slaap waar ik ong een uur verder wakker word.Dan gaan we weer lekker de zee in. Dan was afhalen wat intussen droog is. Om half vijf gaan we naar Peter en Anneke die een heerlijke kan sangria heeft gemaakt. Met nog twee vrienden van hun hebben we even drie liter opgemaakt. Zo heerlijk. Om neger uur zijn we weer terug en eten we snel even een broodje. Dan weer even verslagje maken en nu met een anis nog even onder de luifel voor we weer naar bed gaan. Groetjes Hans en ikke

1. Natascha:
    30 augustus 2015
    Jaja, niets meer over van de sangria, dat is te lezen fijn dat jullie het gezellig hebben