Laatste dag

11 augustus 2016 - Hapert, Nederland

gisteravondhebben we heerlijk bij de tv. gezeten met worstjes stokbrood enz. Wijntje heel gezellig. Om elf uur naar bed.  Vanmorgen weer allemaal wakker geworden en dan gezellig ontbijten. Na het ontbijt op de plaza gezellig koffie gedronken. Dan gaan Arendina en Gerard naar de toeristenmarkt in Eersel. Lars en ik blijven thuis. Het regende de hele dag dus wij kijken wat tv en Lars gaat uitgebreid in bad wat hij heerlijk vind. Ik Lees wat en probeert de krant te downloaden hoewel het internet erg slecht is.en inderdaad het lukt niet. Laat vanmiddag wel. We maken een broodje en Lars warmt nog een halve pizza op en eet hem heerlijk op. Om ong. 3 uur komen Arendina en Gerard thuis (ze vonden het erg leuk en een erg grote markt.)n gaan we zwemmen. Dot keer blijft Gerard thuis. Om Zes uur kleden we ons om want we gaan om half zeven uit eten. Vandaag in het buffetrestaurant. Helaas viel het erg tegen. Het was niet warm genoeg maar er was gelukkig ook wat lekkerder gerechten.Dan nog even in de gokhal want Lars wil zijn kleingeld opmaken. Dan nu weer terug in het huisje waar we tv kijken en zo gaan we de fles champagne openmaken die ik heb meegenomen. Open haard is al aan dus op voor nog een gezellige avond met nog een spelletje kolonisten  en morgen dan weer naar huis maar eerst mijn hondje gaan halen. Groetjes van ons vieren Gonda.

1. Natascha:
    11 augustus 2016
    Die open haard klinkt wel heel fijn met dit koude zomerweer. . Wel thuis weer allemaal morgen En we zijn ook heel benieuwd naar de kleine aanwinst
  2. Jackie:
    12 augustus 2016
    Vakantie gaat vlug als er zoveel te doen is.
    En nu look forward ( ken het Hollanse woord niet) naar een heel goed leven met de nieuwe aanwinst. Niet teveel verwennen hoor. Ben benieuwd naar de photos. Enjoy!!!!!
  3. Carla:
    12 augustus 2016
    Een gezellige week gehad zo te lezen met een heel leuk cadeau op het eind. Veel geluk met de kleine aanwinst en goed thuis.
  4. Arendina:
    12 augustus 2016
    Het was gezellig op de markt helaas te laat ontdekte leuke plaats