06-08-2016

6 augustus 2016 - Hapert, Nederland

zaterdag.

Zo gisteravond of vannacht geen opening gekeken want ik heb gewoon geslapen. Vanmorgen op ons gemak wakker geworden en dan gezellig ontbijten. Hierna gebeld naar Geldrop om te vragen of we een puppy mochten kijken. Had al verschillende keren gekeken op de computer en vanmorgen hadden ze alleen nog het reutje. Het teefje was al verkocht. Dus Gerard en Arendina en ik in de auto en op Geldrop aan. Lars bleef thuis om zichzelf te vermaken. Hij was lekker in bad gaan liggen. Daar. Aangekomen en ja het is een schatje dushebben we afgesproken dat we vrijdag voor we naar huis gaan eerst Valma gaan ophalen want hij mag met me mee. Dan gaan we boodschappen doen en terug naar huis waar we gaan lunchen. Dan doet ieder even iets voor zichzelf en later kijken we naar de tv voor wat te zien van de olympische spelen. Dan gaan Gerard Lars en ik nog lekker naar het zwembad. Heerlijk met golfslagbad. Bubbelbad en alle leuke dingen. Als we thuiskomen heeft Arendina het eten gemaakt. Heerlijk gebakken aard. Sla en shormareepjes. Dan wassen Lars en ik af en Arendina en Gerard gaan het avondeten voor morgen regelen. Nu kijken we naar het wielrennen. Wel spannend al die wedstrijden. Groetjes van ons vieren Gonda

1. Arendina:
    7 augustus 2016
    Alweer een leuke dag in vakantieland
  2. C. Robert:
    7 augustus 2016
    Wat een leuk beest. Veel plezier er mee.
  3. Jackie:
    7 augustus 2016
    Wat een schatje. Je zal er veel plezier mee hebben, en geen losse haren overall dat is een bonus.
    Hoop dat je er net zoveel van geniet als ik doe met Sheena.
  4. Truus:
    Kan niet wachten tot Vrijdag om Valma te knuffelen!,,
  5. Gerda Veltman:
    7 augustus 2016
    Leuk allemaal en thuis ook weer genieten.