05-08-2016

5 augustus 2016 - Hapert, Nederland

Hallo iedereen.

Vanmorgen bij half 12 kwamen Arendina Gerard en Lars bij mij en we gingen op weg. Arendina reed mijn auto en ik relaxt ernaast, en Gerard en Lars met hun auto. Op weg naar het Vennebos in Hapert. Onderweg even een plaspauze. Om bijna 3 uur kwamen we op de plaats van bestemming waar we snel werden geholpen en huisje 239 toegewezen kregen. Hier even met de auto heen en uitladen waarna de auto's naar het parkeerterrein konden. Dan uitpakken en opruimen en  daarna gaan we even park verkennen en op de plaza een drankje drinken. Hierna lekker ongezond bij de snackbar patat en hamburger of visburger eten. Dan even in het winkeltje jogurt halen en een houtblok voor in de open haard als het koud mocht worden vannacht als we de opening van de oly mpische spelen willen volgen. (Zal ik vast niet volhouden)! Dan maakt Arendina een kopje koffie. Na de koffie gaat Gerard en Lars richting zwembad. Arendina laat het bad vollopen en ik praat jullie bij. Voor zover de eerste dag van onze vakantie. Tot morgen Gonda.

1. C. Robert:
    6 augustus 2016
    Ik hoor het al lekker genieten fijn weekend jullie het word mooi weer.