Pinquin Isl

16 november 2014 - Perth, Australië

Zo vanmorgen nadat we gegeten hadden een dagkaarten voor trein en bus gehaald voor 4.70 dollar. Kunnen we de hele dag op reizen. Eerst namen we de trein naar Rockingham. Daar de bus naar de Ferry. De Ferry moesten we appart betalen. Ze probeerde eerst dat we 35 dollar moesten betalen maar Jackie gaf de folder dat pensioners voor 13.50 over gebracht werden.dat hebben we betaald dus voor een tochtje van 5minuten maar het was

het wel waard. Er zit een groe meeuwen kolonie en veel sterns gezien en de grootste kolonie pelikanen broeden er. Bij de pelikanen mochten we niet bij maar op het strand om ons heen allemaal jonge vogels of broedende. De pinquins slapen overdag dus die alleen in het voederverblijf voor gewonde dieren gezien. Maar een mooie rotskust. We zijn het hele eilandje overgestoken. En nog in het water geweest. Helaas was de wind wel erg fris.dan gaan we weer naar huis. Hier aangekomen gaan we douchen en straks kijken om buiten de deur te gaan eten. Groetjes vanuit een zonnig Perth. 26graden vandaag. Jackie en ikke

1. Carla:
    16 november 2014
    klinkt allemaal erg leuk. En betere prijzen voor het openbaar vervoer lijkt me dan hier. Groetjes vanuit een zeer regenachtige zondagmorgen in Nederland.
  2. Van den Brink:
    16 november 2014
    Wat geweldig allemaal! Super wat je allemaal ziet en doet!
    Groetjes, Chantal
  3. Henk:
    16 november 2014
    Met moeite je reis blog gevonden. Stuur je goede adres even per mail. Henk.
  4. Truus:
    16 november 2014
    Wat een heerlijke tijd P.s.dat hoi Gon van gister was een test!xxxx
  5. Lhvan zanten:
    17 november 2014
    Lieve Gonda en Jackie, maak heel veel mooie foto's! Lekker genieten hoor en de groetjes van ons uit een regenachtig Bussum
  6. Truus:
    22 november 2014