Laatste dag Perth

17 november 2014 - Perth, Australië

Vandaag is de laatste dag Perth aangebroken. Eerst vanmorgen de ene koffer wezen ruilen Jackie was er toch niet tevreden over en we hebben hem teruggebracht en een ander gekocht. Dan de meeste spullen ingepakt. Dan koffie en lunch en dan de trein naar Baywater waar Lisa ons ophaalde van het station. Wij met haar mee naar hun huis waar Jan en vriendin Greet op ons wachten. Lisa had in de morgen heerlijke AppleCare,s gebakken o wat waren ze lekker bij de koffie. En heerlijk kletsen. Dan gaat Jackie en Lisa haar kleindochter ophalen. Als ze terug zijn nog een kopje koffie. Dan krijgt kleindochter eten en Jan laat ons zijn gehaktballen testen. Omdat Jan niet erg lekker is besluiten we niet uit eten te gaan maar Jan te helpen zijn gehaktballen op te maken. Hij maakt ook sla op zijn Hollands. Heerlijk en patatjes. Natuurlijk eten we er teveel van. Dan als toetje ijs maar omdat ik geen ijs verdraag krijg ik nog een Appelcaree. Dan doen we met z,n vieren de afwas. Na de afwas nog een kopje thee en dan brengt Lisa ons met Greet terug naar de trein. Lisa Jan en Greet en zoon GertJan en dochter Lisa. Bedankt voor de zeer geslaagde middag. En avond.Nu drink ik mijn fles wijn nog leeg en gaan we berijdster slapen want morgen moeten we er om zes uur uit. Dit was een zeer geslaagde vakantie in mijn vakantie. Ik kan de kant van Perth ook aanbevelen voor mensen die deze kant uit willen gaan. Er is hier ook veel te zien en te beleven. Groetjes Jackie en ikke

1. Arendina:
    18 november 2014
    Heerlijk toch nu op richting Melbourne
  2. Henk:
    19 november 2014
    Hoi Gonda, Het gaat met mij redelijk goed.Alleen de spraak laat af en toe af weten.Ik moet goed na denken en langzaam praten dan lukt het wel. De logopediste komt ook langs en wordt wel wat beter.Dag!!!