En weer een nieuwe dag.

30 augustus 2015 - Empuriabrava, Spanje

Gisteravond heerlijk lang buiten gezeten tot het te vochtig werd dan zijn we in de voortent gaan zitten. Vanmorgen zijn we naar Cadaques geweest. Een stad in de bergen..(Pyreneeën ) dus een beetje hoog maar toch aan zee. Schitterend . De auto op het parkeerterrein en wij naar boven . Eerst even een tonic en een cola. Dan lopen we naar de overkant waar een soort antiekmarkt is. Leuk om al die oude spullen te zien. En dan nog hoger. De temperatuur was heel goed te doen. Mistig en dus niet te veel zon. Heerlijk en dan het windje er nog bij. Zo mooi die mist en wolken die op en om de bergen hangen. Dan bekijken we de kerk vanbinnen. Hans had hem ook nog nooit van binnen gezien prachtig. Dan klimmen we weer naar beneden en de zon begint flink door te komen. Het is inmiddels 12 uur dus tijd om naar huis te gaan. Gelukkig maar want aan de andere kant de berg op is het een rits van auto,s die allemaal naar boven gaan. Als we thuis zijn drinken we een kopje koffie en lunchen we. Dan fiets Hans de camping over en ik hou lekker siësta. Nadat we uitgerust zijn heerlijk zwemmen in zee. Hierna vraagt Hans of Anneke en Peter wat komen drinken heel gezellig met wat kroepoek erbij. Nu is Hans aan het koken. Gebakken aardappeltjes en een karbonaadje met doppertjes. Als het klaar is lekker eten en dan weer genieten van de avond. De temperatuur is weer ong 28 graden dus goed om uit te houden. Groetjes Hans en ikke.

1. Arendina:
    31 augustus 2015
    Klinkt allemaal lekker en goed geniet maar fijn
  2. Henk:
    31 augustus 2015
    ik lees iedere keer je verhaal het zijn kleine lettertjes.Zonder vergrootglas kan ik naulijks lezen.Maar jullie hebben plezier en daar gaat het om. Nog 3 nachtjes slapen dan ben je jarig. dag Henk.